Penultima etapă a sezonului de Formula 1, Marele Premiu al SUA, s-a desfășurat pentru prima dată în Texas sezonul trecut. Pentru acest an, Pirelli a nominalizat aceeași combinație de pneuri: pneurile hard și pe cele medii.
Penultima etapă a campionatului de Formula 1, Marele Premiu al SUA se va desfășura în acest weekend. Austin-Texas este un circuit foarte variat, care supune pneurile unor solicitări extrem de mari, alternând secțiunile cursive cu virajele de viteză mică și sectoare tehnice.
Este un foarte bun test pentru performanțele generale ale pneurilor, cu accent pe tracțiune la ieșirea din virajele lente precum și pe aderența laterală în timpul schimbărilor rapide de direcție, ceea ce reprezinta o alta caracteristică importantă a Circuit of the Americas care are o lungime de 5,513 km.
Sunt două zone cheie care afectează în mod particular pneurile în Marele Premiu al SUA. Prima este virajul 1, care este în fapt un ac de păr, unde pneurile trebuie să ofere maximum de tracțiune – chiar și când sunt reci, în primul tur. Virajul 11 este de asemenea solicitant deoarece pilotul începe să frâneze puternic cu mașina deja virată, creând o distribuție inegală a forțelor în pneuri. Aderența bună datorată compoziției este esențiala pentru o virare eficientă.
Sebastian Vettel câștigă al patrulea titlu în Formula 1
Mașinile vor rula în trepte inferioare și cu o apăsare aerodinamică medie: un set up care nu este mult diferit de cel utilizat în Marele Premiu al Turciei de la Istanbul – care are cateva lucruri în comun cu Circuit of The Americas.
Caterham își lansează o divizie de motociclete
Primii trei clasați în America anul trecut (Lewis Hamilton, Sebastian Vettel și Fernando Alonso) au avut strategii cu o singură oprire, pornind pe medii și încheind pe hard. Anul trecut diferența de timp pe tur dintre compoziții a fost în jur de jumatate de secunda, anul acesta ar trebui să fie ușor mai mare. Se așteaptă strategiile utilizate d econcurenți să includă două opriri la boxe.
Comentarii închise.