Studiul Goodyear White Paper dezvăluie că legiuitorii trebuie să joace un rol și mai important în ceea ce privește viitorul industriei de transport rutier.
Goodyear a lansat studiul White Paper „Mobilitatea viitorului: Flotele inteligente și Viitorul Industriei de Transport“ în cadrul simpozionului organizat de companie la Bruxelles pentru dezbaterea problemelor industriei de transport. Rezultatul-cheie pus în evidență de acest studiu este că aceia care întocmesc strategiile de politici publice de la nivelul Europei ar putea fi și mai activi în ceea ce privește direcția în care se îndreaptă viitorul industriei de transport rutier. Studiul Goodyear White Paper include noi rezultate și furnizează recomandări utile celor care întocmesc politici la nivel european și național, cum ar fi stimulente mai clare pentru flotele care sunt eficiente din punctul de vedere al consumului de carburant și promovarea în continuare a noii etichete UE pentru anvelope, pentru a veni astfel cât mai mult în ajutorul maximizării potențialului lor de dezvoltare sustenabilă.
Goodyear Ultragrip ajunge la generația a noua
Cercetarea realizată de Goodyear arată că managerii de flote cred că aceia care iau decizii legislative joacă un rol important în ceea ce privește direcția în care se îndreaptă viitorul industriei de transport rutier. 53% din managerii de flote sunt în favoarea acordării de stimulente pentru flotele care sunt orientate către protejarea mediului, în timp ce 60% sunt în favoarea stimulentelor acordate flotelor care achiziționează anvelope eficiente din punctul de vedere al consumului de carburant. Un manager de flote din zece (11%) consideră că impactul actelor normative este una dintre provocările de top cărora trebuie să le facă față industria rutieră în ansamblul ei. Aproape trei din patru manageri de flote (74%) cred că reducerea taxelor la carburant ar avea un impact pozitiv asupra industriei transportatoare de mărfuri, în timp ce alți 72% ar sprijini investițiile în infrastructura rutieră.
Printre rezultatele cheie ce reies din studiul White Paper „Mobilitatea Viitorului: Flotele inteligente și viitorul industriei de transport“ se numără și faptul că:
• Patru din zece manageri de flote (40%) menționează creșterea costului carburantului ca principala lor preocupare;
• Aproape toți managerii de flote (92%) afirmă că măsoară consumul de carburant al flotelor lor;
• Două treimi din managerii de flote (66%) care folosesc sisteme telematice transferă informații relevante și către șoferii lor, pentru a-i ajuta să își îmbunătățească stilul de condus în direcția unuia cât mai eficient din punctul de vedere al consumului de carburant;
• Angajarea și păstrarea șoferilor cu îndemânare este, de asemenea, una dintre preocupările de top ale managerilor de flote, un sfert din ei (25%) fiind de părere că aceasta este cea mai mare sau măcar a doua după cea mai mare preocupare a lor.