Lansată oficial ca model de serie sub marca Acura, noua generație Honda NSX a fost dezvoltată pentru a oferi performanțe uimitoare, la nivelul epocii noastre.
Ca și prima generație a Hondei NSX, recunoscută pentru modul inovator de abordare a conceptului de performanță, noul model se bazează pe soluții tehnice noi în industrie, ce au ca punct central un sistem de propulsie hibrid. Montat central, noul propulsor biturbo pe benzină, în configurație V6 la unghi de 75 de grade are rolul principal în actul de propulsie și funcționează în tandem cu trei motoare electrice pentru a produce peste 550 CP.
Honda, vânzări în creștere în România
Resursele motorului pe benzină sunt gestionate de o transmisie automată cu nouă trepte și dublu ambreiaj, ce utilizează un sistem automat de gestiune a turației la trecerea în treaptă inferioară. Două motoare electrice sunt plasate în partea din față a mașinii și sunt responsabile individual de propulsia pe câte o roată motoare, în timp ce al treilea motor electric este plasat între propulsorul pe benzină și transmisie și oferă un plus de putere punții spate.
Toate cele patru surse de putere funcționează împreună pentru a oferi cel mai avansat sistem de tracțiune integrală disponibil la ora actuală în segmentul automobilelor de performanță, intitulat Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD). Configurația suspensiei este de tip independent față/spate, fabricată integral din aluminiu, iar sistemul de frânare dispune de discuri carbon-ceramice.
Respectând tradiția predecesorului său, care a fost primul model de serie din lume cu șasiu și caroserie confecționate exclusiv din aluminiu, noul NSX abordează o filosofie nouă de construcție, ce utilizează o combinație de aluminiu, oțel ultrarezistent și alte materiale avansate pentru structura generală a șasiului și o podea realizată din fibră de carbon.