BMW aniversează 35 de ani de performanță și exclusivitate pentru M5, Dacia are în România noua serie limitată „Duster connected by Orange”, iar Rolls-Royce are o completare pentru extrem de fina sa gamă de accesorii originale: noul Champagne Chest.
De trei decenii şi jumătate, bavarezii au un sedan care în timpul săptămânii merge la birou iar în weekend este gata pentru provocarea pistelor de curse – M5. Așa cum era și de așteptat, constructorul german sărbătorește prin introducerea unei noi ediții speciale: M5 Edition 35 Years. Aceasta, produsă de M GmbH, va fi din fericire limitată la o cifră mai „rotundă”: 350 de exemplare, iar trecerea la noul pachet reprezintă o investiție de colecție în valoare de 20.413 Euro cu TVA inclus.
https://youtu.be/4EiX52RcKeQ
M5 Edition 35 Years pornește de la M5 Competition, primind propulsorul V8 de 625 CP și 750 Nm, tracțiune integrală M xDrive şi diferenţialul M activ pentru puntea spate. Primește, în plus, culoarea specială BMW Individual Frozen Dark Grey II, jantele M de 20 de inch Graphite Grey create special, precum și etrierele sistemului de frânare M Compound în negru lucios – alternativ aurii pentru opțiunea M carbon ceramic.
La interior, avem standard scaunele M multifuncționale şi tapiţeria BMW Individual integrală cu piele Merino de culoare neagră şi cusături bej contrastante. În plus, sosesc decorațiuni din aur anodizat pe structură de aluminium şi carbon – o premieră absolută pentru BMW. Nu lipsesc nici inscripția dedicată momentului 35: „M5 Edition 35 Jahre” pe praguri și o gravură laser ce notează și numărul exemplarului din serie pe capacul suportului de pahare din consola centrală.
Cel mai vândut SUV de pe piața românească – Dacia Duster – este iarăsi partener cu Orange. Dedicată exclusiv clienților din Romania, seria limitată „Duster connected by Orange” are noi tehnologii la bord, prețul de pornire fiind de la 16.200 Euro, cu TVA inclus. Plecând de la varianta Prestige, noua serie limitată adaugă dotări precum funcția mâini libere, multiview camera, avertizor pentru unghi mort și un pachet special Orange. La exterior clienții vor primi standard jantele de aliaj de 17”, design Maldive, ornamentele față și spate, plus carcasele oglinzilor exterioare cu aspect de crom satinat. Geamurile din spate și luneta au o tentă de culoare închisă, iar în habitaclu sosesc volanul și schimbătorul îmbrăcate în piele și scaunele față încălzite. În plus, în parteneriat cu Orange România, seria limitată are și dotări multimedia noi: o tabletă Huawei MediaPad T3 de 9,6’’, un modem pentru până la 10 utilizatori, un încărcător auto ultra rapid, un suport de tetieră și o husă pentru tabletă. Pentru a profita la maxim, sosesc și servicii incluse, timp de 2 ani – 40 GB trafic lunar de internet mobil, în ţară şi în roaming UE, Orange TV Go și HBO GO. Duster connected by Orange este disponibilă cu tracțiune față – benzină SCe de 114 CP și TCe de 130 sau 150 CP. Sau cu 4×4, în cazul motorizărilor SCe de 114 CP și cu propulsorul diesel Blue dCi de 115 CP.
Rolls-Royce știe că o experiență de lux completă include și o măsură din cea mai excelentă șampanie – drept pentru care producătorul britanic propune un nou accesoriu original: Champagne Chest. Un echipament dedicat nu doar automobilelor casei, ci oricărui „mediu, oricât de extravagant – de la superyacht-uri la terasele reședințelor private.” Iar noul set respectă aceleași standarde de producție precum automobilele casei, fiind realizat din aluminiu, fibră de carbon sau lemn Tudor Oak. La atingerea unui buton, capacul se transformă în măsuță de servire iar din interior apar patru pahare – în timp ce din lateral apar două spații dedicate șampaniei preferate, caviarului sau canapé-urilor.