Mazda CX-5 cu numărul 1.000.000 a ieșit de pe linia de asamblare la sfârșitul lunii aprilie. SUV-ul popular compact a atins acest prag la mai puțin de trei ani și jumătate de la intrarea în producție, la sfârșitul anului 2011.
Introdus într-un segment global cu creștere rapidă în februarie 2012, primul crossover compact produs de Mazda a fost și primul model care a inclus gama completă de tehnologii SKYACTIV și design-ul KODO – Soul of Motion. CX-5 a inaugurat astfel, o nouă eră la Mazda, care a ajutat constructorul în drumul său spre succes. Modelul a câștigat mai mult de 60 de premii în intreaga lume, inclusiv prestigiosul Mașina Anului în Japonia 2012-2013, precum și numeroase distincții de cel mai bun SUV și cel mai bun crossover. A fost cel mai bine vândut SUV în Japonia în 2012 și 2013 și este, de asemenea, cel mai popular model Mazda în mai multe piețe europene, inclusiv în Germania.
“Sunt încântat să văd că CX-5 ajunge la pragul de 1 milion de unități în numai trei ani și cinci luni”, a declarat Masashi Otsuka, managerul de program CX-5. “Aș dori să-mi exprim recunoștința față de oamenii din întreaga lume, care au apreciat și sprijinit CX-5. Suntem hotărâți să continuam consolidarea acestui model în viitor pentru a ne asigura că rămâne o alegere populară în rândul persoanelor cu un stil de viață activ și că va atrage mai mulți clienți.”