Brusc și pe neașteptate, McLaren a prezentat primele imagini și informații oficiale despre un model cu potențial legendar maxim: Speedtail. Dar avem printre noutăți nu doar pe succesorul spiritual al modelului McLaren F1, ci și noi concepte dedicate sărbătorii tuning-ului de la SEMA.
Între McLaren Speedtail și multitudinea de noutăți pregătite pentru SEMA de la Las Vegas, noi putem spune că ne-am făcut plinul de „bunătăți” de Halloween. Iar britanicii par să știe cu ce să ne ia ochii: Speedtail este noul rege al vitezei din Woking, cu o viteză maximă de 250 mile pe oră (peste 400 km/h) și un preț absolut astronomic, de 1.970.000 euro. Succesor spiritual – nu direct – al iubitului McLaren F1, Speedtail este menit să lupte cu noile amenințări: Koenigsegg Agera RS sau „bruta” de Bugatti Chiron.
Și o face în felul propriu, bazându-se în primul rând pe tehnologii inovatoare și aerodinamică, nu forță dezlănțuită. Nu că ar duce lipsă și de cea din urmă – încă nu cunoaștem detaliile complete, însă totalul general este de 1035 CP în stil hibrid, benzină-electric. Suficient pentru a ajunge la 300 km/h în doar 12,8 secunde – McLaren P1 atingea acest prag în 16,5 secunde! Cel mai probabil, cele 106 exemplare ale „Hyper-GT”-ului cu trei locuri au fost deja vândute…
De partea cealaltă a oceanului, continuă pregătirile pentru show-ul pasionaților de tuning și elemente aftermarket – SEMA de la Las Vegas. Ford, după ce a prezentat deja cinci Mustangi unici și cinci SUV-uri pretențioase, este gata să-i facă fericiți pe pasionații de modele pickup. Astfel, seria F este acoperită de nu mai puțin de opt modele diferite, de la mașinării gata de orice în off-road la un foarte dezlănțuit F-150 de 1000 CP. Acesta din urmă a fost pregătit de ZB Customs în colaborare cu pilotul Nascar Kurt Busch, fiind bazat pe un F-150 Lariat Sport 4×2 SuperCab. Puternicul V8 de 5 litri a fost dotat cu un kit twin-turbo și pistoane forjate, iar alte modificări mai includ diferențial Eaton Detroit Truetrac și frâne Brembo – sau evazările aripilor de 4,5 inch.
Nici modelul Ranger nu a fost neglijat – gata pentru o mult-dorită reîntoarcere pe tărâm american, pickup-ul mediu a primit atenția a nu mai puțin de șapte specialiști aftermarket, fiecare prezentând propriul prototip. Ram, în schimb, a hotărât să participe oficial, cu nu mai puțin de 14 modele personalizate – adevărate reclame ambulante pentru divizia de accesorii Mopar. Dintre ele, două concepte bazate pe modelul 1500 s-au făcut rapid remarcate: Rebel și Big Horn „Low Down”. Ele se adresează unor categorii diferite de clienți: Rebel, așa cum sugerează numele, este aventurierul, în timp ce al doilea impresionează pasionații de conceptul „low rider”.