Home Știri (Video) McLaren Speedtail ar fi bun și de… SEMA

(Video) McLaren Speedtail ar fi bun și de… SEMA

de Aurel Niculescu
McLaren Speedtail ar fi bun și de... SEMA

Brusc și pe neașteptate, McLaren a prezentat primele imagini și informații oficiale despre un model cu potențial legendar maxim: Speedtail. Dar avem printre noutăți nu doar pe succesorul spiritual al modelului McLaren F1, ci și noi concepte dedicate sărbătorii tuning-ului de la SEMA.

Între McLaren Speedtail și multitudinea de noutăți pregătite pentru SEMA de la Las Vegas, noi putem spune că ne-am făcut plinul de „bunătăți” de Halloween. Iar britanicii par să știe cu ce să ne ia ochii: Speedtail este noul rege al vitezei din Woking, cu o viteză maximă de 250 mile pe oră (peste 400 km/h) și un preț absolut astronomic, de 1.970.000 euro. Succesor spiritual – nu direct – al iubitului McLaren F1, Speedtail este menit să lupte cu noile amenințări: Koenigsegg Agera RS sau „bruta” de Bugatti Chiron.



Și o face în felul propriu, bazându-se în primul rând pe tehnologii inovatoare și aerodinamică, nu forță dezlănțuită. Nu că ar duce lipsă și de cea din urmă – încă nu cunoaștem detaliile complete, însă totalul general este de 1035 CP în stil hibrid, benzină-electric. Suficient pentru a ajunge la 300 km/h în doar 12,8 secunde – McLaren P1 atingea acest prag în 16,5 secunde! Cel mai probabil, cele 106 exemplare ale „Hyper-GT”-ului cu trei locuri au fost deja vândute…


De partea cealaltă a oceanului, continuă pregătirile pentru show-ul pasionaților de tuning și elemente aftermarket – SEMA de la Las Vegas. Ford, după ce a prezentat deja cinci Mustangi unici și cinci SUV-uri pretențioase, este gata să-i facă fericiți pe pasionații de modele pickup. Astfel, seria F este acoperită de nu mai puțin de opt modele diferite, de la mașinării gata de orice în off-road la un foarte dezlănțuit F-150 de 1000 CP. Acesta din urmă a fost pregătit de ZB Customs în colaborare cu pilotul Nascar Kurt Busch, fiind bazat pe un F-150 Lariat Sport 4×2 SuperCab. Puternicul V8 de 5 litri a fost dotat cu un kit twin-turbo și pistoane forjate, iar alte modificări mai includ diferențial Eaton Detroit Truetrac și frâne Brembo – sau evazările aripilor de 4,5 inch.


Nici modelul Ranger nu a fost neglijat – gata pentru o mult-dorită reîntoarcere pe tărâm american, pickup-ul mediu a primit atenția a nu mai puțin de șapte specialiști aftermarket, fiecare prezentând propriul prototip. Ram, în schimb, a hotărât să participe oficial, cu nu mai puțin de 14 modele personalizate – adevărate reclame ambulante pentru divizia de accesorii Mopar. Dintre ele, două concepte bazate pe modelul 1500 s-au făcut rapid remarcate: Rebel și Big Horn „Low Down”. Ele se adresează unor categorii diferite de clienți: Rebel, așa cum sugerează numele, este aventurierul, în timp ce al doilea impresionează pasionații de conceptul „low rider”.

McLaren Speedtail ar fi bun și de... SEMA

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.