Mercedes-Benz România lansează prima sa campanie de brand – Pe urmele celor mai buni – prin care îşi propune să îi sprijine pe cei mai ambițioși români şi să evidenţieze parteneriatul de succes pe care l-a dezvoltat până acum la nivel local.
Pornind de la deviza Mercedes-Benz potrivit căreia pentru a deveni cel mai bun, trebuie să trăiești excelența prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine în întâmpinarea românilor conectându-i cu parteneri inovatori și de încredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu și Cătălin Ștefănescu.
Cei patru mentori îşi prezintă propriile poveşti de succes, aliniate strategic cu viziunea Mercedes-Benz, de a fi cei mai buni. Românii sunt încurajați să se înscrie online în competiţia „Pe urmele celor mai buni” (pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro) şi, astfel, să se apropie de îndeplinirea proiectelor la care lucrează. Patru câştigători vor beneficia de sesiuni de consultanţă din partea mentorilor, filmate şi prezentate în cadrul primului show online marca Mercedes-Benz în România, pe același website.
Camelia Potec este sigură că secretul reuşitei sale a fost “pasiunea, ce în timp a devenit o preocupare principală, iar preocuparea a adus după sine motivaţie şi determinare – în fiecare zi să fiu şi mai bună, în fiecare zi să încerc să depăşesc ceea ce mi se părea de nedepăşit ieri. La primele cantonamente eram doar un copil, aveam 10 ani, dar eram foarte ambițioasă, nu lăsam să se vadă nimic din ce simțeam, îmi vedeam doar de calea mea”.
Pentru Andreea Esca călătoria a pornit din locurile copilăriei sale: „nu te poţi opri doar pentru că ai obosit, trebuie să termini drumul. De aceea vin aici – pentru a putea continua drumul cu pasiune, cu încredere și siguranță. Şi de fiecare dată îmi dau seama de ce fac toate lucrurile pe care le fac. Este simplu – pentru că le iubesc şi nu aş putea altfel”.
Tot din experienţele sportive din copilărie a cules şi Andi Moisescu lucrurile de valoare după care se ghidează şi astăzi: „a fost pentru prima oară când am învăţat să pierd şi mai ales să înţeleg că atunci când pierzi, de fapt, câştigi. E mare lucru să ştii ce nu trebuie să mai faci ca să eviţi eşecul, la fel de important cum este să înveţi de la marii campioni ce minuni pot fi realizate atunci când se întâlnesc ambiţia şi determinarea”.
Dacă ar trebui să definească noţiunea de succes, Cătălin Ştefănescu ar spune că acesta “nu înseamnă un rezultat obţinut la un moment dat, ci drumul, călătoria până acolo, bucuria pură de a face lucruri în care crezi şi şansa de a împărţi această bucurie şi cu alţii, astfel încât atingerea unei destinaţii să devină punctul de pornire al unei noi călătorii”.
Astfel, ambasadorii Mercedes-Benz România dau startul competiţiei „Pe urmele celor mai buni” şi încurajează românii să participe, pentru ca visurile lor să devină realitate. Participanţii se pot înscrie pe site-ul concursului, până pe 13 martie 2017 inclusiv, completând un formular şi realizând un video cuprinzând propria lor poveste. În luna martie, un juriu format din ambasadori şi din reprezentanți ai echipei Mercedes-Benz în România va selecta cele mai convingătoare înscrieri şi va desemna, în final, patru câștigători.
2 comentarii
Gle coupe – cea mai proasta masina ! se strica tot la ea – garantat! Mercedes Benz Romania SRL nu raspunde la acest caz.
Asistenta de cea mai joasa calitate oferita de Autoklass si Mercedes Benz Romania SRL