Noul Mercedes S-Class Coupé combină designul extravagant cu dotări de lux și tehnologie de ultimă oră. Debutul oficial va avea loc în cadrul Salonului auto de la Geneva.
Urmând fidel liniile conceptului omonim prezentat la Salonul auto de la Frankfurt din toamna anului trecut, noul Mercedes S-Class Coupé impresionează prin apariția extrem de elegantă și, în același timp, sportivă. Capota față lungă sugerează faptul că din ofertă nu vor lipsi motoare cu cilindree mare, extrem de performante, iar pavilionul ce coboară foarte lin către spate și stopurile elaborate completează imaginea spectaculoasă. Pentru un plus de exclusivism, farurile inteligente cu leduri sunt înnobilate cu 47 de cristale Swarovski, 17 care conturează luminile de zi, iar celelalte 30 fiind utilizate de semnalizatoare. Pasajele pronunțate ale roților susțin din plin latura sportivă și pot găzdui jante cu diametrul între 18 și 20 de inchi.
Mercedes S 600, cea mai puternică versiune, exceptându-le pe cele AMG
Față de versiunea cu ampatament scurt a lui S-Class, Coupé-ul are o lungime cu 89 mm mai mică, ampatamentul fiind și el redus cu 90. Interiorul păstrează o legătură ceva mai strânsă cu limuzina, principalele diferențe constând în adoptarea unui design mai sportiv pentru volan și renunțarea la ceasul analog de pe consola centrală. Bancheta oferă doar două locuri individuale, iar variantele de tapițerie puse la dispoziția clienților lui S-Class Coupé sunt mai numeroase, aceștia putând opta și pentru roșu sau maro. Standard se oferă lumini ambientale a căror culoare poate fi schimbată în funcție de starea de spirit a pasagerilor. De pe lista de opționale nu lipsește head-up display-ul color, ce poate proiecta pe parbriz diferite informații.
Video: mod inedit de reprezentare a felului în care funcționează sistemului Magic Body Control
Sistemul Magic Body Control, capabil să modifice tăria amortizoarelor atunci când o cameră video identifică o porțiune de drum denivelată, a primit o nouă funcție ce va îmbunătăți și mai mult confortul. Aidoma motocicliștilor sau schiorilor care se apleacă pe viraje, caroseria lui S-Class Coupé se va putea înclina cu până la 2,5 grade, astfel ca ocupanții să resimtă mai puțin accelerațiile laterale. Funcția este activă între 30 și 180 km/h și pe toate modurile de funcționare ale trenului de rulare.
Pentru început, S-Class Coupé va fi disponibil doar în versiunea S 500, echipată cu un motor V8 biturbo de 4663 cmc, ce produce 455 CP și 700 Nm. Ulterior vor fi disponibile și alte variante de motorizare, printre care și S 63 AMG, care va veni cu același V8 de 5,5 litri și 593 CP. Cel mai probabil, versiunea de top va fi S 65 AMG și nu sunt excluse nici motorizări V6 sau V12.
Comentarii închise.