Motoarele cu șase cilindri în line vor reveni la Mercedes, după aproape două decenii de la scoaterea lor din producție.
Germanii de la Mercedes doresc să introducă o arhitectură modulară pentru propulsoarele mărcii. Astfel se deschide calea pentru ca motoarele cu șase cilindri să revină în producție. Primul model care va primi noile motorizări va fi noul Mercedes E-Class (indicativ W213), prevăzut să fie lansat în 2016.
Noul C-Class va primi de asemenea agregate cu șase cilindri în linie, însă un an mai târziu, în 2017. Modelul de clasă medie va primi și o serie nouă de propulsoare cu trei cilindri, suficient de rafinate pentru a face față cerințelor clienților Mercedes.
Mercedes S65 AMG, cel mai puternic S-Class
Tot în 2016, pe viitorul E-Class, va fi introdus și un sistem denumit Autobahn Pilot. Sistemul permite, în esență, ca mașina să se deplaseze autonom pe autostradă și să efectueze inclusiv depășiri în trafic.
Alte planuri ale lui Mercedes includ utilizarea unui motor V8 de 4,0 l supraalimentat pentru noul C-Class AMG. Va fi cuplat la transmisie automată și șapte rapoarte și va avea, în premieră, tracțiune integrală. O nouă transmisie, cu nouă rapoarte se află în faza de dezvoltare. Ea va fi introdusă pe o serie de modele începând cu 2017.
Primele schițe ale viitorului S-Class Coupe
Tot pentru noul C-Class, inginerii Daimler pregătesc o versiune plug-in hybrid, ce promite emisii de CO2 care să nu depășească 60 g/km. noua generație Mercedes C-Class (cod intern W205) va fi lansată mai devreme decât se credea, mai exact în ianuarie, la Detroit. Premiera europeană este așteptată la Geneva, în martie. Gama va fi completată de două versiuni, una sport-coupé, în genul lui CLS și alta cabrio.
Platforma tehnică va fi folosită și de Mercedes GLK, a cărui lansare este programată cel mai devreme pentru finele anului 2014. Noul GLK nu se va modifica prea mult ca dimensiuni, dar, cu toate astea, în noua optică va părea mai îngust și mai aproape de un coupé cu acoperișul ușor înclinat la spate.
Comentarii închise.