Bazată pe noul BMW X5, cea de-a doua generație a SUV-ului coupé BMW X6 va debuta comercial la sfârșitul acestui an.
Lansat în 2006, BMW X6 a fost primul și, pentru o bună perioadă de timp, singurul SUV-coupé de pe piață, fratele mai mic X4 venind în scurt timp să îi țină companie. În schimb, această a doua generație a SAC-ului (Sports Activity Coupé) bavarez, programată să debuteze comercial în luna decembrie, va avea, din 2015, un rival pe măsură, în persoana lui Mercedes MLC.
Rețeta a fost păstrată, așa că X6 are pe dedesubt platforma tehnică a lui X5, generația actuală, dar este mai lung și mai scund decât modelul SUV.Pe de altă parte, față de generația precedentă, oferă mai mult spațiu pentru pasagerii din spate, iar portbagajul a crescut cu 10 litri, până la 580. Totodată, bancheta este acum rabatabilă și fracționabilă în trei segmente, 40:20:40. De asemenea, utilizarea de materiale ușoare reduce masa totală cu aproximativ 40 kg.
Farurile cu laser debutează pe BMW i8
La lansare, X6 va avea trei motorizări: xDrive 30d (3 litri, 258 CP, 560 Nm, 0–100 km/h în 6.4 secunde), xDrive M50d (3 litri, 381 CP, 0–100 km/h în 5.8 secunde) și xDrive 50i (4,4 litri, 450 CP, 650 Nm, 0–100 km/h în 4.8 secunde). Ulterior, gama va fi completată cu xDrive 40d (313 CP) și xDrive 35i (306 CP).
BMW Seria 4 Gran Coupé are prețuri pentru România
Standard, toate modelele sunt echipate cu tracțiune integrală și dispun de excelenta transmisie automată cu opt trepte de origine ZF, ce integrează și funcție Lunch Control. Printre specialitățile tehnice ce vor condimenta ținuta de drum a lui X6 se mai numără: diferențialul spate controlat electronic, direcția activă și barele stabilizatoare.
Comentarii închise.