Home Știri Noul VW Passat, mai aproape de zona premium

Noul VW Passat, mai aproape de zona premium

de

Construit pe o platformă tehnică regândită, cu un design mai dinamic și dotări moderne, noul VW Passat se anunță un concurent redutabil al clasei medii.

200084867126329482

Cea de-a opta generație VW Passat păstrează stilul de design destul de simplu care a consacrat acest model, cu multe suprafețe drepte, dar îl condimentează cu câteva linii accentuate ale caroseriei. Linia arcuită a pavilionului aduce mai multă eleganță, iar blocurile optice față și spate se remarcă prin aspectul sofisticat, ambele beneficiind de tehnologia LED. Și ca dimensiuni noul model se îndreaptă în direcția dinamismului, înălțimea fiind ușor redusă concomitent cu creșterea lățimii. În lungime, doar 2 mm în minus despart actuala generație de cea anterioară, dar ampatamentul este vizibil mai mare. Astfel, habitaclul se dovedește a fi mai încăpător atât în pentru ocupanți, cât și pentru bagaje.

VW T-ROC Concept anunță un viitor SUV de clasă mică

Utilizarea oțelurilor înalt aliate la construcția caroseriei și a noii platforme tehnice MQB a condus la reducerea masei totale cu aproximativ 85 de kilograme, cea mai ușoară versiune cântărind doar 1312 kg.

16176685251012638083

Interiorul nu se îndepărtează radical de la stilul vechii generații, dar propune dotări de ultimă oră. Marea noutate constă în tabloul de bord cu ecran TFT de 12,3 inchi, preluat de la noul Audi TT, și head-up display ce afișează informațiile esențiale în imediata vecinătate a câmpului vizual al șoferului. De asemenea, sistemul de infotainment este îmbunătățit, fiind oferite funcții noi și o conectivitate extinsă.

VW Touareg facelift a debutat la Beijing

În ceea ce privește motorizările, clienții vor avea la dispoziție patru versiuni diesel și cinci alimentate cu benzină. La baza gamei se va găsi dieselul 1.6 TDI (120 CP), urmat fiind de celebrul 2.0 TDI oferit în trei trepte de putere: 150, 190 și 240 CP. La capitolul benzină, oferta începe cu propulsorul 1.4 TSI, cu 125 sau 150 CP, continuă cu 1.8 TSI, ce produce 180 CP, și culminează cu 2.0 TSI, având 220 sau 280 CP. Toate motorizările îndeplinesc norma antipoluare Euro 6, iar consumul de combustibil se anunță cu aproximativ 20% mai mic decât în cazul modelului precedent. Complementar, va fi propusă și o versiune plug-in hybrid, ce va putea rula exclusiv electric. Bateria de 9,9 kWh ar trebui să asigure o autonomie fără emisii poluante de aproximativ 50 km, cea totală depășind 950. Din ofertă nu vor lipsi transmisia automată cu dublu ambreiaj DSG și nici tracțiunea integrală 4Motion cu diferenția central Haldex de a cincea generație.

216736492589081957

Deși prin dotările moderne, finisarea îmbunătățită și gama extinsă de propulsoare, noul VW Passat vizează o poziționare aproape de rarefiata zonă premium, încercând să se diferențieze mai clar de numeroasele modele de volum ce populează acest segment, prețurile nu par să varieze prea mult. În Germania, cea mai accesibilă versiune costă 25.875 euro, scumpirea fiind mai mică de 200 euro. Noul VW Passat își va face apariția în public în cadrul Salonului auto de la Paris, care își va deschide porțile în luna octombrie. Livrările, înclusiv pentru piața din România, ar trebui să înceapă până la sfârșitul anului.

Articole similare

Comentarii închise.