Tot cu un propulsor turbo de 1,6 litri sub capotă, noua generație Opel Corsa OPC reușește să realizeze sprintul 0–100 km în doar 6.9 secunde.
Până la momentul debutului oficial, în cadrul Salonului auto de la Geneva, care își va deschide porțile la începutul lunii martie, constructorul german Opel ne prezintă primele imagini și informații oficiale cu noul lor hot hatch de clasă mică: Corsa OPC. Acesta are sub capotă un motor de 1,6 litri ce generează 207 CP și un cuplu maxim de 245 Nm între 1900 şi 5800 rpm. În plus, prin intermediul funcţiei overbost sunt disponibili încă 35 Nm, atunci când este nevoie. Puterea este transferată către roţile din faţă cu ajutorul unei transmisii cu şase trepte de viteză, care are o etajare scurtă a rapoartelor. Astfel, noul Opel Corsa OPC ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 6.9 secunde. Autovehiculul poate atinge o viteză maximă de 230 km/h. În ciuda veleităților sportive, consumul de carburant atinge un nivel respectabil de 7,5 l/100 km în regim mixt, rezultând emisii de CO2 de 174 g/km.
Pentru a transfera puterea pe drum în cel mai bun mod posibil, inginerii de la Opel au făcut echipă cu specialişti de la Koni pentru a dezvolta un şasiu cu amortizare speciale. Noua tehnologie de frecvenţă selectivă la amortizare (FSD) permite mașinii să se adapteze mai bine la condițiile de drum, permițând un echilibru între sportivitate și un nivel adecvat de confort, conform declarațiilor oficialilor. Și celelalte componente ale șasiului au fost calibrate în consecință. Corsa OPC este mai joasă cu 10 mm faţă de fraţii săi de gamă. Un sistem electronic de stabilitate de ultimă generație permite selectarea mai multor moduri de funcționare pentru ESP și controlul tracțiunii (TC). În modul Competiție, de exemplu, controlul tracțiunii nu este activ, în timp ce ESP-ul intervine mai târziu. Șoferii experimentați pot chiar dezactiva complet ESP-ul atunci când vor să împingă mașina la limită.
Păstrând tradiţia OPC, vârful de gamă Corsa poate fi imediat identificat ca un membru veritabil al Opel Performance Center (Centrul de Performanţă Opel). Pe lângă noua vopseaua albastră flash disponibilă exclusiv pentru modelul OPC, Corsa se poate mândri şi cu un nou design al părţii frontale, cu noi prize de aer mari. Capota ușor modificată prezintă o uşoară adâncitură, care îi conferă în plus modelului Corsa OPC o notă vizuală de agilitate. Părţile laterale au forme dinamice, iar ornamentele îndrăzneţe ale pragurilor laterale creează conexiunea adecvată cu partea din spate.
Designul sportiv al modelului Corsa OPC se continuă și la partea posterioară. Spoilerul montat pe hayon este disponibil în două variante, un spoiler spate subtil oferit standard şi unul mult mai generos, care asigură o deportanţă şi mai mare pe puntea spate. Sistemul de evacuare Remus cu două ţevi de eşapament şi difuzorul integrat în spoilerul din spate adaugă note sportive suplimentare, atât vizuale, cât şi sonore.