Cu un an în urmă, Abarth semna la Madrid un accord de parteneriat cu echipa de fabrică Yamaha pentru o perioadă de doi ani în care cei doi poli ai sportului cu motor se promovau reciproc, Abarth devenind sponsor și furnizor oficial al echipei de motociclism.
Astăzi, la Barcelona, legendarul Valentino Rossi și multiplul campion Jorge Lorenzo, coechipieri în temuta echipă Movistar Yamaha MotoGP, au prezentat noile culori ale celor doua motociclete pe care vor alerga în sezonul 2016. Emblema Abarth, un scorpion negru așezat pe un scut galben/roșu, a fost plasat pe părțile laterale ale carenei față și va fi vizibilă pe majoritatea documentelor, înscrisurilor și panotajelor echipei de MotoGP.
În cinstea parteneriatului, Abarth a lansat o versiune specială a modelului 595 Elaborabile denumită Abarth 595 Yamaha Factory Racing ce poate scoate dintr-un motor de 1,4 l nu mai puțin de 160 de cai-putere. Toba de eșapament Record Monza evacuează gazele și sunetul motorului prin două țevi duble iar suspensia Koni, asistată de arcuri joase Eibach, ține roțile de 17 inch într-o aderență excelentă cu solul. Acest nou model vine în completarea celui lansat anul trecut, Abarth 695 Biposto (1,4 litri si 190 cp), amândouă urmând linia coloristică a echipei de MotoGP Yamaha. Cooperarea dintre cele două mărci sportive a început încă din 2007, de la Marele Premiu al Australiei, când cele două motociclete YZR-M1 conduse de Valentino Rossi și Colin Edwards au purtat un desen inspirit din emblema Abarth. Era momentul când Abarth dorea să se impună ca marcă realizând astfel o punte de legatură cu faptul că în 1928 tânărul Carlo Abarth câștiga prima lui cursă de motociclism viteză. Un an mai târziu, Carlo își construia propria motocicletă, având ca emblemă un scorpion.
Comentarii închise.