Home Știri Peugeot 3008 face trecerea de la crossover la SUV

Peugeot 3008 face trecerea de la crossover la SUV

de

PEUGEOT_3008_1605PC_003

Peugeot a dezvăluit, în sfârşit, noul SUV 3008. Mult aşteptat, modelul 3008 ia cu asalt segmentul C-SUV, într-o clasă aflată în plină expansiune pretutindeni pe glob. Prin caracterul spectaculos al noului i-Cockpit® Peugeot de ultimă generaţie, designul excelent, arhitectura optimizată și echipamentul high-tech, noul Peugeot 3008 SUV urmăreşte să îşi afirme încă din start poziţia de jucător important pe acest segment de piaţă. Pentru Peugeot, modelul 3008 reprezintă emblema la nivel mondial a noii sale game SUV. 

PEUGEOT_3008_1605PC_012

În ultimii ani, toate segmentele pieţei SUV au fost în plină expansiune. În cadrul segmentului C-SUV european, în continuare cel mai mare şi mai diversificat, vânzările de autovehicule SUV au crescut de două ori şi jumătate din 2009 – data de lansare a primei generaţii PEUGEOT 3008. În prezent, în Europa, luând în calcul toate segmentele, o maşină din zece aparţine familiei SUV.

Designul interior al noului Peugeot 3008 este unic pe acest segment de piaţă, cu tablorul de bord amplasat deasupra volanului teșit și cu imensul display al sistemului i-Cockpit-ul® încastrat în consola centrală. Stilul este reuşit, cu accente premium, iar tehnologia integrată la bord promite foarte mult. Aceeaşi impresie se continuă şi la exterior. La prima vedere, noul Peugeot 3008 este provocator şi, incontestabil, avem de-a face cu un SUV. Argumentele care susțin acest aspect sunt: grila  frontală verticală, capota plană, bosaje de protecţie pe parașocuri, pasajele roţilor și la baza baza portierelor, roţi late, gardă la sol înaltă, etc.

PEUGEOT_3008_1605STYP_003

Pe lângă i-Cockpit-ul®, un alt sistem de înaltă tehnologie care iese în evidență la bordul lui 3008 este ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), un sistem de ultimă generaţie care minimizează orice pericol graţie unui arsenal de sisteme de siguranţă:

  • Frânare de urgenţă (Active Safety Brake) şi avertizare în caz de coliziune (Distance Alert);
  • Avertizare pentru banda de plecare (Active lane departure warning);
  • Sistemul de avertizare al conducătorului auto (Driver Attention Warning);
  • Sistemul adaptativ pentru faza lungă (Automatic adaptive headlamp main beam);
  • Sistemul de recunoaştere a semnelor de circulaţie cu funcţia Recomandări (Speed Limit recognition and recommendation);
  • Autopilotul (Adaptive Cruise Control) cu funcţia Stop (la cutiile de viteză automate);
  • Sistemul de monitorizare a punctului mort (Active Blind-spot Monitoring).

PEUGEOT_3008_1605PC_004

Fie în varianta pe benzină sau cea diesel, noul Peugeot 3008 SUV beneficiază, în Europa, de motoarele din gama Euro 6.1, motoare puternice… şi totuşi cu un consum scăzut, toate versiunile pe benzină fiind Best-in-Class în categoria lor! Motorizarea 1.2 l PureTech 130 S&S afişează emisii începând cu 115 g CO2/km, în timp ce motorul 1.6 l THP 165 S&S cu cutie de viteze în şase trepte emite doar 129 g CO2/km. În cazul motoarelor diesel, tehnologia BlueHDi menţine emisiile între 100 si 121 g CO2/km la 100, 120 şi 150 CP.

Articole similare