Chiar dacă nu este de foarte mult timp pe piață și, în continuare, se bucură de un succes important la vânzări, versiunea cu facelift este intens pregătită.
Versiunea cu facelift a celei de-a doua generație Cayenne este așteptată abia în 2014, iar noutățile în materie de design nu par a fi importante. În schimb, la fel ca în cazul limuzinei Panamera, este foarte probabil să debuteze o nouă versiune hibridă, care să dispună de posibilitatea încărcării de la priză. Sistemul de propulsie similar cu al actualului model Hybrid va avea o baterie cu capacitate de stocare a energiei mult mai mare (aproximativ 10 kWh), iar puterea motorului electric ar putea fi crescută până spre 95–100 CP. Astfel, E-Hybrid va putea parcurge distanțe apreciabile în regim exclusiv electric, fără a mai apela la serviciile motorului termic V6.
Având în vedere că motorul electric este amplasat între cel termic și transmisie, versiunea hibridă va beneficia de tracțiunea integrală chiar și în regim de propulsie exclusiv electric, iar pe autostradă, la rularea cu viteză constantă, motorul termic va fi decuplat de la transmisie și redus la tăcere. În ceea ce privește celelalte versiuni de motorizare din gamă, fără a apărea noutăți importante, atât performanțele, cât și consumul de combustibil vor fi îmbunătățite.
La nivelul farurilor, se pare că vor fi adoptate lumini de zi cu patru leduri distincte ce descriu un pătrat, la fel ca la Panamera, iar stopurile vor fi redesenate și vor dispune de aceeași tehnologie LED.