Alianța formată din Renault și Nissan a anunțat vânzarea a 100.000 de vehicule electrice la nivel mondial, un pas ambițios în încercarea de a domina piața vehiculelor cu zero emisii.
Cele 100.000 de maşini electrice au parcurs aproximativ 841 de milioane de kilometri împreună, suficient pentru a face înconjurul planetei de 20.000 de ori. Mai mult, vehiculele au economisit împreună 53 de milioane de litri de carburant şi 124 de milioane de kilograme de CO2.
Propulsii alternative de la Honda
„Epoca vehiculelor accesibile cu zero emisii a început. Ne așteptăm să crească cererea pentru ele pe măsură ce infrastructura se dezvoltă și suntem convinși că tehnologiile care furnizează emisii zero reprezintă viitorul“, a declarat Carlos Ghosn, CEO al Renault-Nissan.
Cel mai vândut model este Nissan Leaf, care a devenit și cel mai vândut model cu zero emisii din lume. Leaf a fost comercializat în 71.000 de unități, dintre care 30.000 au fost vândute în SUA, 28.000 în Japonia și 12.000 în Europa.
Pentru Renault, Twizy este cel mai bine vândut model, înregistrând 11.000 de comenzi din 2011 până în prezent. Renault Zoe, lansat în martie, a fost deja cumpărat de 5000 de clienți.
Comentarii închise.