Mulți potențiali pasionați de automobile de epocă renunță la ideea achiziționării unui astfel de model datorită investițiilor – în timp și bani – de obicei semnificative, mai ales dacă vorbim despre modele clasice Porsche.
Era modelelor Porsche cu propulsoare răcite cu aer a apus de ceva vreme, dar modelele clasice din această perioadă au devenit din ce în ce mai dezirabile printre pasionați și colecționarii în căutarea unei investiții profitabile în timp. Dacă luăm modelul 356 drept exemplu, putem ajunge cu ușurință la sume considerabile, astfel încât o parte dintre pasionați se află mereu în căutare de alternative… mai accesibile, sau măcar mai „fiabile”. Pentru cea din urmă avem o nouă propunere de la Starke, care în ciuda numelui cu sonoritate teutonică este de fapt un shop din Scottsdale, Arizona – demnă de luat în considerare, mai ales dacă vă interesează categoria clasicelor „restomod”. Acest termen se referă la automobile clasice restaurate dar și modificate pentru a face față cerințelor cotidiene în materie de fiabilitate, tehnologie, confort și siguranță – și de multe ori, inclusiv pentru a obține performanțe net superioare.
Un cunoscător va înțelege rapid că Stärke Revolution Speedster nu respectă de fapt tiparele clasice ale unui 356 – deoarece automobilul donator este de fapt un Porsche Boxster din era modernă, mai preciscele produse între 1997 și 2012. În schimb, liniile retro sunt evidente – pentru modelul standard CS – Classic Series (cel mai apropiat de original), care costă aproape 60.000 de dolari după ce proprietarul vine cu Boxster-ul donator, dar chiar și pentru versiunea de înaltă performanță Outlaw. Aceasta sare la 80.000 de dolari și include un wide-body kit retro, un set de suspensii adaptive de la Bilstein, dar și opțiunea adăugării propulsorului XR57 de 3,7 litri capabil de 375 CP. Stärke construiește fiecare exemplar conform specificațiilor clientului, astfel încât aceștia pot combina o bună parte din elemente – pentru un look mai mult sau mai puțin retro. În schimb, au parte standard și de ceva elemente moderne în habitaclu – de exemplu un ecran wide pentru sistemul de infotainment dotat cu tot ce este nevoie, inclusiv sistem de navigație.