Home Știri Tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului pentru noul Opel Insignia

Tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului pentru noul Opel Insignia

de

Autovehiculele de dimensiuni medii care asigură o experiență extrem de incitantă a conducerii sunt oferite în principal de mărcile auto premium, dar când va fi lansat modelul Opel Insignia Grand Sport, șoferii entuziaști ar putea să se reorienteze către modelul german, grație sistemului de tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului.

Noul Insignia cu transmisie automată cu opt trepte de viteză este disponibil cu un sistem ultramodern de tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului care asigură o dinamică, un stil de conducere și o manevrabilitate de top.

„Noua generație a modelului Opel Insignia stabilește noi standarde pentru autovehiculele de dimensiuni medii”, spune William F. Bertagni, Vicepreședinte Inginerie Auto pentru Europa. „Vectorizarea cuplului reprezintă tehnologia de ultimă oră în materie de tracțiune. Noul Insignia echipat cu tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului se ridică la înălțimea celor mai bune modele din punctul de vedere al „plăcerii de a conduce”.”

Conform Opel, tracțiunea integrală cu vectorizarea cuplului reprezintă cea mai bună modalitate de a transmite puterea, indiferent dacă suprafața drumului este umedă, uscată, acoperită cu polei sau zăpadă.

Noul Opel Insignia este echipat cu un sistem de tracțiune integrală cu un modul de tracțiune spate care utilizează un sistem cu ambreiaj dublu fără diferențial.

Sistemul de tracțiune integrală al modelului Insignia poate transmite cuplul în mod independent către una sau ambele roți spate, permițând utilizarea funcției de vectorizare a cuplului pe toată gama de performanțe ale autovehiculului.

La deplasarea în viraje este transmis un cuplu mai mare către roata spate din exteriorul curbei, inducând rotația în jurul axei verticale (girație): modelul Insignia virează cu precizie mai mare și răspunde mult mai spontan la acțiunile șoferului.

Vectorizarea cuplului contribuie, de asemenea, la sporirea siguranței prin controlul distribuției cuplului în funcție de modificarea poziției clapetei de accelerație, de unghiul de rotire a volanului și de suprafața carosabilului, amortizând mișcarea de rotație. Această utilizare a distribuției cuplului, cunoscută și sub denumirea de „amortizarea mișcării de rotație”, imprimă autovehiculului un comportament neutru, sporindu-i stabilitatea și manevrabilitatea.

Șoferii noului Insignia pot alege gradul de amortizare a mișcării de rotație în funcție de propriul stil de conducere, selectând modul de conducere adecvat: de la un nivel ridicat cu „Tour” la un nivel scăzut de amortizare cu „Sport”, pentru un comportament mai sportiv al autovehiculului.

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.