Cei care considerau că BMW M5 standard nu are o imagine suficient de „rea“ pot apela cu încredere la tunerul Hamann.
În opinia celor de la Hamann, oricât de performant, puternic și rapid ar fi noul M5, el nu arată așa cum ar trebui. În consecință, tunerul german a dezvoltat un kit de caroserie care nu mai lasă loc de dubii în legătură cu caracterul mașinii.
Totul începe cu un bot mult mai agresiv, cu spoiler schimbat, lumini de zi cu leduri în partea inferioară și pleoape la faruri, continuă pe lateral cu praguri puternic sculptate și extensii ale aripilor și se încheie cu proeminente eleroane din fibră de carbon, precum și cu o bară spate cu extractor de aer integrat. Deși adăugarea unor elemente suplimentare ar putea părea anormală în cazul unei mașini sport, sporind greutatea, Hamann a utilizat preponderent fibra de carbon, astfel că masa totală nu a fost crescută decât cu câteva kilograme.
Mașina stă pe amortizoare noi, coborâte cu 35 mm, iar adoptarea unor jante mai mari a condus la creșterea lățimii cu 30 mm pe fiecare parte. În plus, noile anvelope Vredestein Ultrac Vorti R asigură o aderență mai bună chiar și la viteze superioare și au numele tunerului german ștanțat pe flancuri.