PSA Peugeot Citroën a vândut 2,939 milioane vehicule, în creştere cu 4,3% comparativ cu 2013. China devine cea mai mare piaţă de desfacere a grupului, cu 734.000 de vehicule vândute, în creştere cu 31,9%.
Vânzările PSA Peugeot Citroën au atins 1.761.000 de unităţi în Europa, adică +8,1% comparativ cu 2013. Creşterea grupului în Europa s-a tradus printr-o reacţie pozitivă la modelul Peugeot 308, desemnată Maşina Anului 2013, cu 56.900 de unităţi vândute, precum şi cu rezultate bune înregistrate de Citroën C4 Cactus.
Înmatriculările Peugeot au ajuns la 6,2%, respectiv 952.000 de unităţi. Modernitatea şi coerenţa gamei, calitatea înaltă a serviciilor completată de managementul de net pricing adoptat de către reţelele de distribuţie au sporit atractivitatea mărcii și au creat premisele unei creşteri robuste, profitabile. Peugeot creşte cu 0,3 puncte procentuale vânzările către persoane fizice.
Citroën C4 Cactus a fost lansat în România
Citroën reușește, acordând o atenție sporită canalelor de distribuţie cele mai eficiente, să înregistreze o creştere pe piață de 7,2%. Rezultatul: 689.000 înmatriculări şi o creştere a cotei de piaţă în ţările importante (Franţa, Marea Britanie, Spania şi Germania). O dinamică pozitivă care se reflectă în succesul ofensivei de produse generată de noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolume (120.000 de unităţi în 2014), precum și de cele trei lansări de succes – noul Jumper în aprilie (31.000 unităţi), noul C1 (41.000 unităţi) şi C4 Cactus (42.000 unităţi) în iunie.
Piaţa chineză s-a bucurat de o dezvoltare semnificativă, cu o creştere de 11,5%. Vânzările grupului au atins 734.000 de unităţi, crescând cota de piaţă la 4,4% faţă de 3,6% în 2013. Peugeot raportează 386.565 de unităţi vândute în China, atingând astfel un nou record al anului, o creștere de 43,1% a vânzărilor, cea mai puternică în topul primilor 20 de actori principali de pe piaţă. Peugeot 3008 şi 2008 profită din plin de creşterea segmentului SUV, realizând o treime din vânzările Dongfeng Peugeot. Pe segmentul C (52% din piaţă VP chineză), noul Peugeot 408 înregistrează un debut rapid, cu 30.943 de vânzări în 4 luni. De altfel, marca şi-a extins reţeaua cu încă 100 de concesionari în 2014.
Peugeot 508 are prețuri pentru România
Citroën crește mai repede decât piaţa, cu 14,3%, şi înregistrează un nou record, de 320.000 de unități vândute. Astfel, China reprezintă 1 din 4 vânzări Citroën din lume, confirmându-şi statutul de lider de piață al mărcii, în faţa Franţei. Performanţa se datorează, în special, succesului repurtat de ultimele lansări, C-Elysée şi C4-L, care totalizează 66.000 de vânzări pe an. Lansarea din decembrie a noului SUV C3-XR completează cu succes gama.