Înaintea lansării de la Salonul auto de la Geneva, VW Polo facelift a ieșit la încălzire direct în echipamentul de concurs, adică fără camuflaj. Nici nu are prea multe de ascuns!
Cel putin în privința designului, VW Polo va rămâne la fel de conservator cum îl știam până acum. Diferențele față de versiunea actuală sunt sumare și se regăsesc preponderent la partea din față, unde avem o grilă nouă a radiatorului și un spoiler ușor reconfigurat, cu o gură de aspirație inferioară brăzdată de bare orizontale în locul grilajului actual. Deși discrete, schimbările au un efect pozitiv asupra imaginii lui VW Polo, care aduce acum mai mult cu fratele mai mare Golf. Același lucru este valabil și la partea din spate, unde remarcăm blocuri optice cu grafică schimbată, un spoiler ce integrează catadioptrii la extremități, precum și un pseudo-extractor de aer.
VW Beetle Dune Concept, broscuța de off-road
Dacă tragem cu ochiul la interior, constatăm un bord ușor reconfigurat, cu sistem multimedia și comenzi ale climatizării noi, precum și un volan cu design modificat. În premieră, VW Polo facelift ar putea primi un tempomat inteligent cu funcție de frânare de urgență, în cazul detectării unui pericol iminent.
Defecțiuni frecvente la VW Golf IV, Bora. Raport DEKRA
În mare, gama de motoare va fi preluată de la versiunea actuală, ceea ce înseamnă că vom avea ca principale opțiuni versiunile 1.2 TSI și 1.6 TDI, ambele oferite în mai multe trepte de putere, și nu este exclus ca modelul de bază să preia motorul de 1 litru, cu trei cilindri, de la VW up!.
Raliul Monte Carlo 2014 a fost câștigat de Sebastien Ogier (VW Polo R WRC)
Pentru a celebra succesul înregistrat de VW în WRC în 2013, Polo se pare că va primi și o versiune R spre sfârșitul acestui an. Bazată pe Audi S1, aceasta va avea sub capotă un motor turbo de 2,0 litri și 250 CP, iar tracțiunea va fi integrală.
Comentarii închise.