VW va propune pe modelele sale, cât de curând, o versiune ultraperformantă a motorului 2.0 TDI și o cutie de viteze DSG cu zece rapoarte.
Încă de lansare, VW Passat a primit un diesel de 2,0 l și 240 CP. Acum, inginerii VW duc propulsorul 2.0 TDI la un nou nivel. Cu ajutorul unui turbocompresor electric cu sistem de injecție common-rail, care lucrează la o presiune de 2500 de bari, motorul dezvoltă 270 CP. Cuplul nu a fost anunțat încă, însă, dacă pentru 2.0 TDI de 240 CP avem 500 Nm, ne putem aștepta la aproape 600 Nm.
Noul VW Passat are prețuri pentru România
Noul 2.0 TDI al lui VW va respecta normele de poluare Euro 6 și va fi oferit în combinație cu o cutie DSG cu zece rapoarte. Acest lucru era necesar întrucât actuala generație a cutie de viteze cu dublu ambreiaj poate transfera un cuplu de până la 550 Nm.
Noul cutie de viteze va intra în producție din 2016 și va fi disponibilă în combinație chiar și cu motorizări în patru cilindri. Va oferi și funcția de coasting, prin care este întreruptă legătura dintre motor și cutia de viteze în momentele în care șoferul nu accelerează.