Home Motorsport Aston Martin și Signatech Alpine își măresc numărul de victorii WEC

Aston Martin și Signatech Alpine își măresc numărul de victorii WEC

de

13-wec-cota

Cursa de 6 ore de pe circuitul Americas, din Austin SUA, cea de-a șasea etapă a Campionatului Mondial de Anduranță FIA (WEC), a văzut echipele Dunlop îmbunătățindu-și statisticile în materie de victorii. Aston Martin Racing a obținut cea de-a doua victorie consecutivă la clasa LM GTE Pro și cel de-al cincilea podium al anului, în timp ce Signatech Alpine a marcat patru victorii din șase în condițiile acestei curse test în care s-au înregistrat condiții de căldură ridicată și umiditate. Echipele au optat pentru compusul mediu cu care au resușit să reducă numărul opririlor la bază chiar și în condițiile în care temperaturile au depășit 50 de grade.

26-wec-cota-2

LMP1, echipe private

Imperatori, Kraihamer și Tuscher Rebellion R-One au condus la clasa LMP1 chiar din start, terminând cursa pe șapte la general, cu ByKolles CLM ajuns la final pe 11 din cauza unei probleme mecanice.

36-wec-cota

LMP2

Bolidul cu numărul #36 al celor de la Signatech Alpine a luat startul din pole position dar a căzut repede pe doi, după care a reușit să își reia poziția de lider după cel de-al zecelea tur de pistă. De aici încolo, echipa franceză a fost de nedetronat, conducând următoarele 162 de tururi de pistă ale cursei și sfârșind cu un întreg tur de pistă în fața urmăritorilor săi. Aceasta este cea de-a patra victorie a echipei din cele șase curse ale sezonului 2016 și aduce punctele necesare pentru consolidarea avansului pe care echipa îl are în fruntea clasamentului. G-Drive Racing (Oreca) a început cursa din spatele liniei de start, după o neînțelegere în calificări, dar a câștigat repede terenul pierdut, ajungând de pe 31 pe 15 în doar 20 de minute de cursă. La finele primelor 4 ore de cursă, echipa era deja pe trei la clasa sa, urcând de aici pe doi în următoarele 45 de minute de cursă, unde a rămas până la sfârșit. Manor Racing a fost inițial pe trei, căzând apoi pe patru după o bătălie de 6 ore cu câștigătorii etapei din Mexic, RGR Sports, care și-au și adjudecat podiumul final. În ultimele tururi de pistă, superioritatea anvelopelor Dunlop au fost cele care l-au ajutat pe Mediani să depășească ESM Ligier lui Dalziel, care a rămas pe patru.

95-wec-cota

LMGTE

Nicki Thiim și Marco Sørensen au obținut prima lor victorie cu bolidul cu numărul #95 Vantage, aceasta fiind cea de-a doua victorie consecutivă pentru Aston Martin la clasa GTE Pro și cel de-al cincilea podium al sezonului. Perechea Aston Martin Vantages a condus în toate tururile cursei. În clasamentul piloților, Thiim și Sørensen au prelua conducerea de la Darren Turner.

97-wec-cota

Mike McGregor, Dunlop Manager Testing & Track Support

“Condițiile de cursă au fost extreme atât pentru piloți cât și pentru toată lumea, provocările date de temperaturile de peste 35 de grade fiind ceva în plus pentru acest gen de curse. Rebellion a avut o altă cursă bună, iar noi suntem extrem de bucuroși că bolidul #95 Aston Martin a obținut o victorie – aceasta arată că anvelopele s-au comportat bine pentru piloți și că s-au potrivit diferitelor stiluri de condus. La clasa LMP2 am avut parte de o nouă cursă bună – Signatech nu a făcut nici un pas greșit, meritând din plin victoria.”

sorensen-thiim

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.