Știri

Cadillac cântă „simfonii senzoriale” cu noul CT5

Cadillac cântă „simfonii senzoriale” cu noul CT5

Constructorul de lux american a decis să ne ofere primele informații și imagini oficiale despre noul sedan CT5 prin intermediul unei interesante campanii social media. Aceasta este gândită pentru a ne „stimula” simțurile, în stil ASMR.

ASMR este „autonomous sensory meridian response” – iar Cadillac folosește acest procedeu pentru a declanșa răspunsuri fizice de pe urma unor sunete specifice. Constructorul ne vorbește despre „fiori pe șira spinării”, însă adevărul este că va trebui să așteptăm până la debutul oficial în fața publicului de la Salonul Auto de la New York de la mijlocul lunii aprilie pentru a descoperi toate „delicatesele”. Momentan, marca premium ne oferă primele imagini cu noul CT5 – un sedan care nu a mai existat în gamă până acum, sosit pentru a-l înlocui pe nu foarte faimosul CTS.


Cadillac vrea ca noul CT5 să depășească insuccesul predecesorului și în același timp să înfrunte trend-ul SUV, fiind bazat pe o evoluție a platformei Alpha – care oferă în continuare opțiunile de tracțiune spate sau integrală. Sub capotă se vor afla un propulsor de 2 litri turbo și unul Twin-Turbo de 3 litri, ambele pe benzină – conectate la o transmisie automată cu zece rapoarte. Cadillac va oferi CT5 în două versiuni – Sport și Luxury – iar pentru producția sa General Motors a investit 211 milioane de dolari în fabrica Lansing Grand River.

P.S. Nu avem și un video cu aceste „ASMR” de la Cadillac, deoarece americanii – până la ora redactării materialului – par să fi uitat să-și demareze campania din social media….


BMW Group a reușit în 2018 al doilea cel mai bun rezultat financiar din istorie – iar veniturile au reprezentat nu mai puțin de jumătate din PIB-ul României: 97,480 miliarde €. „2018 a fost un an dificil pentru sectorul auto ca ansamblu. Cu toate acestea, am obţinut al doilea cel mai mare profit din istoria companiei”, a declarat Harald Krüger, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG, la München.


Opel a decis să-și extindă serviciile revenind pe piața auto din Rusia. Anul acesta vor fi oferite spre comercializare trei modele din gamă – SUV-ul Grandland X, alături de marile Zafira Life și Vivaro. Dacă primul va fi importat de la fabrica din Eisenach, noile Zafira Life și Vivaro vor fi produse chiar în Rusia, pentru a fi mai aproape de piața locală.

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE