Home Știri Fiat și Chrysler adoptă un nou logo

Fiat și Chrysler adoptă un nou logo

de

După faza inițială a fuzionării celor două grupuri auto, logo-urile Fiat și Chrysler au apărut unul lângă celălalt. Mai nou, cei doi constructori adoptă acum o altă identitate, reprezentativă pentru noua organizație.

Fiat și Chrysler adoptă un nou logo

Fiat și Chrysler adoptă un nou logo

Noul logo realizat pe baza acronimelor celor două branduri – FIAT  Chrysler Automobiles – are rolul de a face tranziția, fără a rupe rădăcinile, către scopul global al noului Grup.

Fiat preia integral Chrysler pentru 4,34 mld. dolari

Realizat de RobilantAssociati, acest proiect de branding a avut ca scop definirea noii identități de marcă, fiind în același timp ușor de înțeles, de pronunțat și de reținut. Cele trei litere din logo sunt grupate într-o configurație geometrică inspirată de formele de bază ale designului auto: F – derivat din pătrat – simbolizeză concreteție și soliditate, C- derivat din forma cercului – reprezintă mișcarea roților, armonie și continuitate, iar A – derivat din triunghi, indică enerigie și perenitatea evoluției.

X-2014012915112577131

Acest nou logo va fi adoptat de către Fiat și Chrysler cât de curând posibil și chiar înainte de finalizarea reorganizării noului Grup.

Articole similare

Comentarii închise.