După faza inițială a fuzionării celor două grupuri auto, logo-urile Fiat și Chrysler au apărut unul lângă celălalt. Mai nou, cei doi constructori adoptă acum o altă identitate, reprezentativă pentru noua organizație.
Noul logo realizat pe baza acronimelor celor două branduri – FIAT Chrysler Automobiles – are rolul de a face tranziția, fără a rupe rădăcinile, către scopul global al noului Grup.
Fiat preia integral Chrysler pentru 4,34 mld. dolari
Realizat de RobilantAssociati, acest proiect de branding a avut ca scop definirea noii identități de marcă, fiind în același timp ușor de înțeles, de pronunțat și de reținut. Cele trei litere din logo sunt grupate într-o configurație geometrică inspirată de formele de bază ale designului auto: F – derivat din pătrat – simbolizeză concreteție și soliditate, C- derivat din forma cercului – reprezintă mișcarea roților, armonie și continuitate, iar A – derivat din triunghi, indică enerigie și perenitatea evoluției.
Acest nou logo va fi adoptat de către Fiat și Chrysler cât de curând posibil și chiar înainte de finalizarea reorganizării noului Grup.
Comentarii închise.