Cea mai rapidă versiune a muscle carului american nu se va mai numi Shelby, ci Ford Mustang SVT.
După cum deja se știe de la prezentarea acestei a șasea generații, Ford Mustang își propune acum o carieră globală, piața europeană fiind și ea vizată. Astfel, platforma tehnică a noului model a fost considerabil modificată pentru ca dinamica să fie la cote ridicate nu doar în linie dreaptă, ci și pe viraje. Suspensiile față tip McPherson double-ball-joint (articulaţie dublu sferică) şi subcadrul motor regândit promit o stabilitate mai bună în virajele rapide, iar trenul de rulare spate complet reproiectat, cu o configurație multilink, ar trebui să asigure un plus de tracțiune. Deocamdată, comercializarea celei de-a șasea generații Ford Mustang nu a început în Europa.
Ford Focus ST, facelift și versiune diesel nouă
Totuși, versiunea de top a noului model a fost deja surprinsă în teste pe circuitul de la Nürburgring. Aceasta va purta indicativul SVT, abreviere de la Special Vehicle Tean, divizia sport a constructorului american, și este programată să debuteze spre sfârșitul anului viitor. Din punct de vedere vizual, Mustang SVT apelează la clișee de design clasice pentru a-și întări imaginea sportivă. Cu alte cuvinte, vom avea un spoiler față mai agresiv, o priză de aer pe capotă și jante de dimensiuni mari. Partea posterioară se va remarca prin cele două evacuări duble și extractorul de aer integrat în spoiler.
Cel mai probabil, sub capotă vom regăsi o versiune considerabil îmbunătățită a motorului V8 de 5 litri, care dezvoltă în mod normal 420 CP. De asemenea, inclusiv trenul de rulare va fi modificat prin adoptarea unor amortizoare mai ferme, iar pe lista de opționale se va găsi un set de frâne ceramice.
Comentarii închise.