General Motors a decis ca marca Chevrolet să nu mai fie prezentă în Europa începând cu finele lui 2015. Strategia americanilor prevede cosolidarea Opel.
General Motors renunță la marca Chevrolet în Europa. De această mutare ar trebui să profite marca Opel, pe a cărei consolidare mizează americanii. Chevrolet va dispărea din portofoliul GM de la finele lui 2015. Decizia vine pe fondul costurilor ridicate pe care GM le are pentru a menține două mărci pe piața europeană. Singurele excepții vor fi câteva modele emblematice, cum ar fi Corvette, ce vor fi comercializate în continuare cu sigla mărcii americane pe capotă în Europa.
Cele mai sigure mașini de familie accesibile. Chevrolet Orlando pe primul loc
Una dintre greșelile strategice ale lui GM a fost că, după ce în 2005 a început să vândă fostele modele Daewoo sub marca Chevrolet, nu a mutat Opel către zona premium, spun analiști din industrie, citați de către Bloomberg.
Reprezentanții GM promit că vor menține în funcțiune o rețea de service pentru Chevrolet. Concernul spune că va căuta soluții pentru cei 1900 de dealeri europeni. Doar în Rusia vor mai exista modele cu sigla mărci americane începând cu 1 ianuarie 2016. Pe această piață există în prezent o diferențiere clară între această marcă și Opel.
“Credem că această decizie este pozitivă pentru toate cele patru mărci din portofoliul nostru european şi global, deoarece GM va beneficia de un Opel/Vauxhall mai puternic. Retragerea Chevrolet de pe această piaţă ne va ajuta să accelerăm progresele din regiune. Renunţăm la cota de piaţă înregistrată de Chevrolet în Europa, deoarece rezultatele financiare au fost foarte slabe“, explică Steve Girsky, vicepreşedinte al General Motors.
Comentarii închise.