Deși măsoară doar 4,23 m lungime, Jeep Renegade este principala atracție a standului constructorului american din cadrul Salonului auto de la Geneva.
După ce a fost prezentat sub formă de concept, cu ceva vreme în urmă, cel mai mic model al gamei Jeep s-a transformat în realitate. Acesta poarte numele Renegade și frapează prin aspectul nonconformist, cu o formă a caroseriei bazată preponderent pe suprafețe drepte. Apartenența la marca Jeep este consfințită și de grila radiatorului cu șapte fante de aerisire și care integrează farurile. Per total, noul model Jeep nu doar se înscrie în trendul urmat de SUV-urile de clasă mică de a adopta un aspect ceva mai îndrăzneț, ci chiar îl depășește. Rămâne totuși de văzut în ce măsură această dezinvoltură estetică va fi apreciată de public.
În rest, Jeep Renegade propune un interior suficient de încăpător, cu sisteme de confort moderne și un portbagaj de 350 de litri, spătarul banchetei fiind rabatabil și fracționabil.
Pentru a se plia cât mai bine pe gusturile viitorilor clienți, Jeep Renegade este oferit cu două pachete exterioare: Latitude îi are în vedere pe cei care intenționează să folosească mașina preponderent pe asfalt, în timp ce Trailhawk se adresează celor dornici de aventură și vine cu roți mai mari și cu un design ușor modificat al spoilerelor.
Având în vedere faptul că noul model Jeep va fi construit în Italia, zvonurile inițiale sugerează o înrudire tehnică cu Fiat Panda 4×4. De asemenea, o parte din motorizări sunt de origine Fiat. Este vorba despre versiuni ușor modificate ale propulsoarelor 1.4 MultiAir, ce dezvoltă în acest caz 138 și 168 CP, a dieselului de 1,6 l, oferit aici cu 118 CP, precum și a celui de 2,0 l, cotat cu 138 și 167 CP. Complementar, mai sunt disponibile două motoare alimentate cu benzină, unul de 1,6 l (108 CP) și altul de 2,4 l (184 CP), cel din urmă de origine Chrysler.
Versiunile de motorizare de bază dispun doar de tracțiune față, pentru celelalte fiind oferit opțional un sistem 4×4. Acesta propune mai multe programe de lucru și poate bloca diferențialul central.
Comentarii închise.