Constructorul german a anunțat introducerea noului propulsor M 264 pentru versiunile Coupe și Cabrio Clasa E, ce dorește să aducă cu sine performanțele unui motor pe benzină combinat cu eficiența tehnologiei diesel.
Noua unitate în patru cilindri este practic ceea ce am putea numi un motor „smart”, dotat cu tehnologie 48V, o cilindree de 2 litri și turbo twin-scroll pentru un total de 299 CP de la 5800 rpm și 400 Nm de la 3000 rpm. Astfel, elementul de diferențiere este desigur implementarea unui generator-starter de 48 volți, precum și a unei pompe electrice de apă tot pe 48V, ce oferă capabilități mild-hybrid prin funcția boost ce livrează un plus de 14 CP și 150 Nm până la 2500 rpm datorită „EQ Boost”.
Inclusiv datorită funcției de oprire a motorului în timpul decelerării sau a mersului „la liber”, pe modelul coupe consumul mediu este de 6,7 l/100 km cu emisii CO2 de 149 g/km – modelul Cabrio este un pic mai gurmand, cu 6,8 litri și 154 g/km. Ambele versiuni noi E350 sunt cuplate la o transmisie automată cu nouă trepte și ating o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Desigur, tot coupe-ul este mai sprinten până la 100 km/h, ajungând acolo în 5,9 secunde față de 6,1 secunde la Cabrio – însă și prețurile sunt pe măsură, E350 Coupe pornește de la €59.738 și fratele descoperit de la €65.212, acasă în Germania.
În plus, seria E Class poate fi de acum dotată și cu noi opțiuni – nuanțele exterioare rubellite red sau diamond silver, completate de elemente de finisare din aluminiu. Versiunea Cabrio este disponibilă cu Night Package ce aduce o mulțime de elemente negre sau măcar întunecate – în timp ce luxosul S Class donează funcția Energizing ce oferă șase programe de câte 10 minute gândite să modifice elemente precum climatizarea, lumina ambientală, funcția de odorizare și cele de masaj ale scaunelor.