Mercedes S65 AMG se instalează la vârful lanțului trofic în clasa de lux. Limuzina este propulsată de un V12 ce dezvoltă 630 CP și 1000 Nm.
Mercedes S-Class primește o versiune vârf de gamă, ce va fi propulsată de un V12 bi-turbo. Acest motor promite o putere de 630 CP și 1000 Nm, ceea ce plasează Mercedes S65 AMG la vârful lanțului trofic în clasa de lux.
Totodată, Mercedes S656 AMG are însă și un preț de 232.000 de euro cu TVA, în Germania. Asta înseamnă că S65 AMG devine și cel mai scump S-Class, dar asta nu constituie cu adevărat o surpriză pentru nimeni.
Primele imagini cu înlocuitorul lui Maybach
Putere și performanțe
Puternica inima a mașinii, motorul V12, este totodată și eficient. Conform ciferlor oferite de constructor, acesta consumă doar 11,9 l/100 km. Puterea maximă este constantă între 4800 și 5400 rpm, iar cuplul de 1000 Nm este atins la o turație foarte scăzut: 2300 rpm. În plus, cuplul se menține constant până la 4300 rpm.
Toate aceste cifre se traduc în performanțe impresionante. Mercedes S65 AMG accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4.3 s și are o viteză maximă limitată electronic de 250 km/h. Fără această limitare, mașina ar putea depăși cu siguranță 300 km/h.
Noul Mercedes C-Class a fost dezvăluit
Eforturi pentru reducerea greutății
Pentru a respecta tradția AMG, mașina nu are tracțiune integrală. Toți cei 630 CP sunt transmiși exclusiv către puntea spate prin intermediul unei cutii automate AMG Speedshift Plus 7G-Tronic. Mercedes S65 AMG are și o serie de inovații menite să țină greutatea sub control. Astfel, capota a fost realizată parțial din fibră de carbon iar bateria este de fapt un acumulator Li-Ion. În plus, jantele de 20 de inchi au o greutate mai mică decât cele de 18 inchi ce echipează versiunile “civile” ale lui S-Class.
Pe lista de dotări standard se regăsesc suspensiile adaptive Magic Body Control și o listă întreagă de dotări de confort și siguranță ce în mod normal, pentru restul gamei, sunt opționale. Pe scurta listă de opționale rămasă pentru Mercedes S65 AMG, se regăsesc frânele ceramice.
Comentarii închise.