Home Auto util Noua campanie de marketing Castrol MAGNATEC are ca scop creșterea veniturilor service-urilor auto

Noua campanie de marketing Castrol MAGNATEC are ca scop creșterea veniturilor service-urilor auto

de Doinita Stanciu

Castrol a lansat o campanie de marketing exhaustivă ce include mai multe canale de comunicare pentru a informa consumatorii cu privire la gama sa extinsă de lubrifianți MAGNATEC din România. Această campanie va rula timp de 3 luni, începând cu ianuarie 2024, și are scopul de a promova modul în care MAGNATEC îndeplinește multiple specificații OEM, oferind plus-valoare și avantaje pentru deținătorii de mașini, mecanici, distribuitori și service-uri independente.

Castrol a creat materiale de marketing specializate pentru a ajuta distribuitorii și service-urile auto să prezinte și să promoveze Castrol MAGNATEC clienților lor.

Materialele includ resurse precum broșuri și postere, pentru a îmbunătăți capacitatea mecanicilor de a selecta uleiul adecvat pentru fiecare motor, precum și newsletere, bannere și stickere, toate concepute pentru a informa clienții cu privire la importanța protejării vehiculelor lor împotriva uzurii.

Milioane de maşini din România precum Citroën – Fiat – Ford – Hyundai – Opel – Peugeot – Toyota pot face schimbul de ulei folosind Castrol MAGNATEC, acest lucru facilitând gestionarea stocurilor şi oferind mai multor clienţi o protecţie mai bună a motorului.

Castrol

 

Selectând MAGNATEC ca lubrifiant preferat, service-urile auto își pot simplifica inventarului și pot asigura compatibilitatea cu o gamă largă de vehicule, printre care milioane de vehicule Citroen, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota și Vauxhall.

Noua campanie de marketing MAGNATEC are ca scop creșterea veniturilor service-urilor auto

Pentru a evidenția nivelul înalt de compatibilitate, Castrol a elaborat o nouă imagine reprezentativă și de impact a bidonului MAGNATEC, care are la bază noul ambalaj al produsului, lansat anul trecut. Acest design nou folosește cu 20% mai puțin plastic pentru bidonul de cinci litri**, fiind unul dintre cel mai bine vândute produse din gama Castrol MAGNATEC***. Această nouă resursă de marketing pune în evidență, de asemenea, noua identitate a brandului Castrol, care include un logo actualizat cu un design mai modern, dinamic și de impact.

Campania evidențiază protecția suplimentară pe care o poate oferi Castrol MAGNATEC vehiculelor. Aglomerația rutieră a crescut dramatic în ultimii ani, iar un șofer obișnuit poate opri și porni de până la 18.000 de ori pe an+, un proces care cauzează uzură și deteriorează lent motorul unei mașini. Castrol MAGNATEC are molecule DUALOCK care se lipesc de piesele esențiale ale motorului și între ele pentru a forma un câmp de protecție rezistent, care reduce în mod considerabil atât uzura provocată de încălzire, cât și pe cea provocată de porniri-opriri, cu 50%++. ​

Pentru a afla mai multe despre campania de marketing Castrol MAGNATEC pentru 2024, vizitați: www.castrol.com/ro/protejează

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.