Home Promo Noua campanie de marketing Castrol MAGNATEC are ca scop creșterea veniturilor service-urilor auto  

Noua campanie de marketing Castrol MAGNATEC are ca scop creșterea veniturilor service-urilor auto  

de AMS
castrol magnatec

Castrol a lansat o campanie de marketing exhaustivă ce include mai multe canale de comunicare pentru a informa consumatorii cu privire la gama sa extinsă de lubrifianți MAGNATEC din România. Această campanie va rula timp de 3 luni, începând cu ianuarie 2024, și are scopul de a promova modul în care MAGNATEC îndeplinește multiple specificații OEM, oferind plus-valoare și avantaje pentru deținătorii de mașini, mecanici, distribuitori și service-uri independente.

 Castrol a creat materiale de marketing specializate pentru a ajuta distribuitorii și service-urile auto să prezinte și să promoveze Castrol MAGNATEC clienților lor. Materialele includ resurse precum broșuri și postere, pentru a îmbunătăți capacitatea mecanicilor de a selecta uleiul adecvat pentru fiecare motor, precum și newsletere, bannere și stickere, toate concepute pentru a informa clienții cu privire la importanța protejării vehiculelor lor împotriva uzurii.

 Milioane de maşini din România precum Citroën – Fiat – Ford – Hyundai – Opel – Peugeot – Toyota pot face schimbul de ulei folosind Castrol MAGNATEC, acest lucru facilitând gestionarea stocurilor şi oferind mai multor clienţi o protecţie mai bună a motorului. Selectând MAGNATEC ca lubrifiant preferat, service-urile auto își pot simplifica inventarului și pot asigura compatibilitatea cu o gamă largă de vehicule, printre care milioane de vehicule Citroen, Fiat, Ford, Honda, Kia, Peugeot, Toyota și Vauxhall.

 Pentru a evidenția nivelul înalt de compatibilitate, Castrol a elaborat o nouă imagine reprezentativă și de impact a bidonului MAGNATEC, care are la bază noul ambalaj al produsului, lansat anul trecut. Acest design nou folosește cu 20% mai puțin plastic pentru bidonul de cinci litri**, fiind unul dintre cel mai bine vândute produse din gama Castrol MAGNATEC***. Această nouă resursă de marketing pune în evidență, de asemenea, noua identitate a brandului Castrol, care include un logo actualizat cu un design mai modern, dinamic și de impact.

Campania evidențiază protecția suplimentară pe care o poate oferi Castrol MAGNATEC vehiculelor. Aglomerația rutieră a crescut dramatic în ultimii ani, iar un șofer obișnuit poate opri și porni de până la 18.000 de ori pe an+, un proces care cauzează uzură și deteriorează lent motorul unei mașini. Castrol MAGNATEC are molecule DUALOCK care se lipesc de piesele esențiale ale motorului și între ele pentru a forma un câmp de protecție rezistent, care reduce în mod considerabil atât uzura provocată de încălzire, cât și pe cea provocată de porniri-opriri, cu 50%++. ​

 Pentru a afla mai multe despre campania de marketing Castrol MAGNATEC pentru 2024, vizitați: www.castrol.com/ro/protejează

* Sursa: Olyslager, decembrie 2022
** Noul model de bidon lansat în Europa în 2023 folosește o proporție mai mică de plastic în raport cu greutatea: începând cu 5% mai puțin (pentru bidonul de un litru) până la cu 20% mai puțin (pentru bidoanele de cinci litri). Se exclud bidoanele de 0,5 litri
*** În 2022, Castrol a produs 11 milioane de bidoane de 5 litri, 8,5 milioane de bidoane de 4 litri, 38,5 milioane de bidoane de un litru și 270.000 de bidoane de 0,5 litri în Europa
+ Media globală din 50 de orașe, indicele Castrol MAGNATEC Stop-Start 2014
++ Testat comparativ cu limita de uzură a American Petroleum Institute (Institutul American al Petrolului, API) SN pe secvența AVI și limita de uzură ACEA la testul OM646LA

Articole similare

Comentați?

* Acest formular stochează date doar la cerere și doar pentru popularea automată a formularului cu datele dvs, la următoarea vizită. În cazul stocării la cerere, date nu sunt procesate sau utilizate în alt scop.