Pe 19 iunie a avut loc la Timișoara al doilea eveniment din seria parteneriatului Consiglieri – AutoExpert Media, început la Constanța, unde YachtExpert, revista nautică română, a fost vedeta noastră, oarecum firesc. De data aceasta noi am fost prezenți cu liderul constant al presei auto românești de aproape 30 de ani – Auto Motor si Sport.
Organizat la showroomul Consiglieri, sub conceptul “Drive into Custom Made Luxury”, evenimentul a reunit antreprenori, lideri și specialiști din comunități precum BNI, Bizz Club, EMPRETEC, Romanian Business Connect UAE, Rotary și Toastmasters. Printre invitați s-au numărat medici, avocați, designeri, consultanți, oameni de marketing, dar și antreprenori cu afaceri peste graniță. Toți cu același interes: imaginea este percepție. Iar percepția creează realitate.
Urcând treptele vechi de sute de ani ale unei clădiri restaurate perfect, ne-am introdus cu bucurie într-o seară specială, dedicată celor care înțeleg că imaginea este mai mult decât estetică – este strategie personală. Am trăit astfel o experiență multisenzorială, în care rafinamentul stilului, eleganța materialelor și pasiunea pentru detaliu s-au împletit perfect. Iar peste toate s-au adăugat oamenii frumoși pe care i-am cunoscut.
Într-un cadru elegant, discret și rafinat, invitații au descoperit colecția Essenza di Lusso – o selecție exclusivistă de țesături fine semnate de Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Dormeuil Paris și Ariston Napoli, prezentate într-un concept care celebrează luxul verii și arta vestimentației „custom made”. Fiecare ținută a fost o invitație la descoperirea identității personale prin design, croială și textură, reflectând perfect misiunea Consiglieri: redefinirea eleganței masculine contemporane.
Am adus împreună clienți, parteneri și pasionați de stil, care au explorat într-un cadru premium cele mai noi colecții Consiglieri, au discutat despre noile modele BMW, prezentate de Automobile Bavaria, au savurat vinuri selecționate de la Beciul Domnesc și cafea Davidoff, într-o atmosferă sofisticată, dar relaxată.
Evenimentul de la Timișoara a întărit ideea că luxul adevărat înseamnă personalizare, rafinament și autenticitate, iar conceptul „Custom Made” este o expresie a individualității, croită la milimetru pe gustul fiecăruia, de la costume business sau black tie, până la încălțăminte realizată pe comandă și accesorii fine.
Vlad Hebe, reprezentantul Consiglieri Timișoara și Cluj-Napoca, a vorbit despre eleganță ca expresie și despre importanța intenției în construcția stilului personal. Noua colecție Esenzza di Lusso – Consiglieri Men a fost admirată în detaliu pentru calitatea materialelor și croiala impecabilă, iar noua linie Consiglieri Donna a fost apreciată pentru echilibrul cromatic și rafinamentul selecției vestimentare.
Un moment inedit al serii a fost intervenția Alexandrei Răduș, consultant de imagine și analist cromatic, care a adus o altă perspectivă asupra rolului imaginii în viața profesională:
„Lăsând la o parte eterna întrebare «Ce port astăzi?», te-ai întrebat vreodată dacă felul în care te prezinți te ajută… sau te încurcă? Ce purtăm ne influențează cum gândim, cum reacționăm și cum ne percep ceilalți. Imaginea noastră este despre estetică, dar mai ales despre eficiență mentală, încredere și despre impactul tăcut care deschide sau închide uși.”
Pornind de la ideea că felul în care ne prezentăm influențează direct modul în care suntem percepuți, Alexandra împreună cu visual artistul Daniel Faluvegi, au introdus cadrul practic al atelierului Style & Impact – Esența Vizuală, care va avea loc pe 26 iulie, la Timișoara. Seria acestor evenimente semnate de către cei doi este adresată profesioniștilor care își doresc o imagine care să reflecte valoarea lor, care să le susțină obiectivele personale și profesionale.
Discuțiile despre vestimentație, stil și imagine au conturat o seară despre mai mult decât haine.
„Înțeleg, acum, că stilul nu este despre câte haine ai. Ci despre cât de bine știi să le alegi și să le porți în context.” a spus Dragoș Pârlea, antreprenor dedicate lumii HR.
A fost despre coerență, intenție și impact. Iar impresiile și fotografiile distribuite de participanți au confirmat impactul discuțiilor din cadrul evenimentului.
Atmosfera serii a fost completată de partenerii care au susținut experiența:
- Automobile Bavaria, care a deschis dialogul despre performanță, stil și rafinament în mișcare.
- Davidoff Café, cu aromele care au însoțit conversațiile memorabile;
- Beciul Domnesc, cu vinuri atent selecționate, care au completat experiența gustativă;
- Casa del Sole, partener de ospitalitate și spațiu de relaxare pentru invitații veniți din alte orașe.
În aceeași notă elegantă, cu un nou concept, axat pe un alt titlu din familia AutoExpert Media – GolfExpert, evenimentul Custom Made Luxury va continua în 24 iulie, la showroomul Consiglieri Cluj-Napoca, unde profesioniștii locali vor fi invitați să exploreze din nou imaginea ca parte din strategia lor personală și profesională.