La puțin timp după lansarea pe piață a noului 308 în versiune hatchback, francezii de la Peugeot prezintă și breakul 308 SW. Cu un portbagaj de 610 litri, aceasta se anunță printre cele mai încăpătoare din segment.
Peugeot începe în forță anul 2014 și prezintă noua versiune de caroserie 308 SW. Aceasta va debuta oficial în cadrul Salonului auto de la Geneva, ce se va desfășura în luna martie, și propune un volum foarte generos pentru portbagaj, de 610 litri. Cele două versiuni de caroserie împart același design al părții frontale, dar breakul este mai lung cu aproximativ 30 cm. În ciuda unei console spate majorate și a hayonului mai drept, 308 SW păstrează aceeași identitate vizuală, folosind stopuri cu design similar hatchbackului. De asemenea, 308 SW utilizează aceeași platformă tehnică nouă, EMP2, (Efficient Modular Platform), ceea ce implică o greutate totală mai mică cu 140 kg față de modelul precedent.
Peugeot 308 SW va fi oferit doar în versiune cu cinci locuri, nu și cu șapte, ca modelul de acum două generații, iar bancheta din spate va forma prin rabatare o suprafață plană cu podeaua portbagajului. Rabatarea se va putea face prin simpla acționare a unei manete din portbagaj. Pentru o utilitate crescută, nu lipsesc nici șinele de amarare instalate în podea sau buzunare poziționate pe laturile portbagajului.
Printre motorizările propuse se găsește și dieselul 1.6 BlueHDi, care, cu emisii de CO2 de doar 85 g/km și certificare Euro 6, este la fel de „verde“ precum modelele hibride. Alte propulsoare nu au fost încă anunțate, dar este de așteptat ca acestea să fie împrumutate de la hatchback. Suplimentar ar putea fi oferit și un diesel cu cilindreea de 2,0 litri.
Defecțiuni frecvente la Peugeot 407
Interiorul va beneficia de aceeași configurație inedită a bordului, care presupune ceasuri poziționate deasupra volanului și display central de 9,7 inchi, care permite controlarea unei bune părți a echipamentelor de confort.
Peugeot 308 SW va fi lansat pe piață în primăvară și va fi construit în paralel cu fratele său hatchback, la uzina din Sochaux, Franța.