Vi se pare că Mercedes-AMG are câțiva angajați săriți de pe fix, cei responsabili de transformarea butucănosului (și iubitului) Gelandewagen într-un off-roader cu performanțe de supercar, în versiunea G63?
Atunci ce spuneți despre tunerul German Posaidon și al său G63 RS 850, ce face de rușine versiunea standard ce dezvoltă din start 571 CP și 760 Nm, deoarece acum același V8 biturbo de 5,5 litri a împachetat sub capotă nu mai puțin de 850 Nm și 1350 Nm… Greu de imaginat cum ai avea curaj să te lansezi pe Autobahn la 100 km/h în doar 3,6 secunde (odinioară pragul sub patru secunde era rezervat supercar-urilor de top) și apoi către viteza maximă de 285 km/h într-un automobil cu aerodinamică de cărămidă și o manevrabilitate gândită pentru anul de grație 1979. De trecut cu siguranță în categoria celor mai aventuroase trăiri posibile…
Pe scurt, transformarea a fost posibilă datorită unor clasice modificări interne – pe care nu le vom enumera ca să păstrăm aura de mister a transformării din rinocer în căprioară… dar putem vorbi despre vopseaua „Crazy Color Edition” Solar Beam Yellow, dublată de jantele de 22 inch negre sau etrierii aurii. Mai contează oare că la interior ești înconjurat de cusături galbene și o grămadă de finisări realizate din fibră de carbon?!