Francezii continuă ofensiva explorând un teritoriu nou, odată cu lansarea lui Renault Kadjar, primul lor crossover din segmentul C.
Aflat într-un segment foarte dinamic, Kadjar susține ambițiile mărcii în segmentul compact și extinde oferta de crossovere. Strategia sa de comercializare se va derula în două etape, demarând cu Europa și țări din Africa şi continuând cu bazinul mediteranean și, ulterior, China.
Renault Kadjar se distinge printr-un design exterior fluid și atletic, în timp ce interiorul afişează un stil sportiv, dar rafinat deopotrivă, datorită calității materialelor și a finisajelor. Disponibil în versiuni 4×4 și 4×2, Renault Kadjar vine și cu sistemul Extended Grip, prezent și pe Scénic XMOD, oferit opțional pentru 4×2.
Renault Kadjar oferă conectivitate avansată cu sistemul R-Link 2, însă mai multe detalii legate de interior vor fi dezvăluite ulterior. Renault Kadjar va fi prezentat publicului la Salonul auto de la Geneva din 5 martie 2015. Comercializarea modelului va debuta în vara anului 2015 în Europa și în țări din Africa și din bazinul mediteranean.