Renault își relansează bestseller-ul și dezvăluie Noul Clio, cel mai vândut vehicul francez din toate timpurile, cu peste 13 milioane de unități comercializate pe parcursul carierei sale. Noul CLIO oferă acum o gamă generoasă de motorizări, un preț de pornire de 10.700 euro (cu TVA) și este disponibil cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens si GT Line.
Clio IV a fost primul model ce a prezentat noua identitate vizuală a mărcii Renault în 2012, prin adoptarea semnăturii luminoase full LED, cu lumini de zi în forma literei “C” (în funcție de versiune). Noul Clio vine acum cu o serie de noutăți de ordin stilistic menite a-l menține proaspăt în oferta din clasa mică de automobile. La partea frontală, grila care înconjoară sigla a fost reproiectată, iar partea inferioară a acesteia a fost extinsă vizual, iar în partea din spate, design-ul barei de protecție a fost modificat pentru a reda mai multă robustețe. Patru noi culori sunt propuse – Rouge Intense, Gris Titanium, Bleu Iron și Blanc Nacré – noi jante și capace, dar și noi opțiuni de personalizare.
La interior, tapițeriile sunt reînnoite, iar o atenție deosebită a fost acordată calității vizuale și tactile percepute. Detaliile cromate sunt mai fine și mai mate, iar culorile folosite merg pe ideea de eleganță. Sunt propuse trei sisteme multimedia: Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution și, ca noutate, sistemul R & Go disponibil pe nivelul de intrare în gamă. Pentru prima dată pe unul dintre aceste modele din segmentul B, Renault oferă între opționale . În plus fată de senzorii de parcare spate, Noul CLIO propune, în funcție de versiune, senzori de parcare față și cameră video pentru marșarier.
Noul CLIO are una dintre gamele de motoare cele mai extinse de pe piată, cu 9 propuneri diferite: cutie de viteze/motor. Noutățile sunt reprezentate de diesel-ul de 1.5 Energy dCi 110 și motorul pe benzină Energy TCe 120, ambele cuplate la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.















