După aproape 20 de ani, România are din nou un membru în prestigiosul juriu “Car of The Year” în persoana lui Florin Micu, editor general al revistelor Auto Expert, Auto Motor și Sport și Flote Auto.
După aproape 20 de ani, România are din nou un membru în jurul “Car of The Year” în persoana lui Florin Micu, editor general al revistelor Auto Expert, Auto Motor și Sport și Flote Auto.
Florin Micu activează în presa auto din 1993, când și-a început activitatea la revista Auto test. În iulie 2000 a înființat revista Auto Expert, singura revistă auto autohtonă care a supraviețuit după crizele din 2008 și pandemia de Covid din 2020. Astăzi, Auto Expert are un parteneriat din 2015 cu cunoscuta revistă italiană Quattroruote.
Auto Expert face parte din grupul Auto Expert Media, care mai include revistele Auto Motor și Sport, licență a celei mai mari reviste auto din Europa, Auto Motor und Sport, Flote Auto, Cargo, MotorXpert și Yacht Expert.
Auto Motor și Sport este cea mai veche revistă auto românească, apărând neîntrerupt pe piață din iunie 1994, împlinind 30 de ani în această vară.
Înființată în 1964, competiția “Car Of The Year” este cea mai veche, prestigioasă și reprezentativă competiție de acest gen din Europa. Prin intrarea lui Florin Micu, juriul “Car of The Year” numără 60 jurnaliști din 23 țări: câte șase in Franța, Germania, Italia, Spania și Marea Britanie, trei din Austria, Olanda, Suedia, Elveția, doi din Belgia, Ungaria, Polonia, Portugalia și câte unul din Cehia, Danemarca, Finlanda, Grecia, Irlanda, Luxemburg, Norvegia, Slovenia, Turcia și România.
La ediția 2024 a Car of The Year participă un număr record de 48 modele noi: Alfa Romeo Junior, Audi A5, Audi A6 e-tron, Audi Q6 e-tron, BMW Seria 1, BMW X2/iX2, BMW X3, Citroen C3/e-C3, BYD Seal U, Citroen C3 Aircross, Cupra Tavascan, Cupra Terramar, Dacia Duster, Fiat Grande Panda, Ford Capri, Ford Explorer, Ford Touneo Courier, Hyundai Inster, Hyundai Santa Fe, KGM Torres, Kia EV3, Lancia Ypsilon, Lexus LBX, Lotus Emeya, maserati GranTurismo, Maserati Grecale, Mazda CX-80, MG3, MG Cyberster, Mini Aceman, Mini Cooper SE, Mini Countryman, Nio EL8, Opel Frontera, Opel Grandland, Polestar 3, Polestar 4, Porsche Macan, Renault 5, Renault Rafale, Renault Symbioz, Skoda Kodiaq, Skoda Superb, Smart #3, Suzuki Swift, Toyota Land Cruiser, VW Passat, VW Tiguan.
Criteriul de alegere este ca toate aceste modele să fie în vânzare până la finalul anului pe minim cinci piețe europene. Dintre aceste 48 modele se aleg cele șapte finaliste care vor concura pentru titlul de “Car of The Year”.