Magazin Știri

#StaiAcasa, iar Daimler aniversează 120 de ani de Mercedes

#StaiAcasa, iar Daimler aniversează 120 de ani de Mercedes

#StaiAcasa – Mit Motors se alătură campaniei service prin care clienții săi pot scăpa de grija unei deplasări la service. Daimler sărbătorește 120 de ani de la nașterea mărcii sale de lux Mercedes-Benz. Iar Honda plănuiește să dezvolte două noi modele electrice pe baza noii arhitecturii EV de la GM.

Service-urile Mit Motors rămân deschise pentru a ajuta clienții care au cu adevărat nevoie să circule, inclusiv prin intermediul campaniei #StaiAcasa. Lansată ca urmare a crizei coronavirus, aceasta asigură contra cost preluarea pe platformă de la locuința/sediul clientului („Door-to-Door”), repararea, igienizarea și livrarea mașinilor.

#StaiAcasa, iar Daimler aniversează 120 de ani de Mercedes

În urmă cu 120 de ani numele unei fetițe de 11 ani a devenit măsura legendei uneia dintre cele mai cunoscute mărci auto de lux din lume: pe 2 aprilie 1900 compania Daimler-Motoren-Gesellschaft a decis să-și redenumească automobilele Mercedes.

Numele a fost inspirat de fiica Mercédès a omului de afaceri austriac Emil Jellinek. Acesta comercializa vehicule Mercedes și le înregistra pentru evenimente din lumea motorsport-ului. Denumirea a devenit marcă înregistrată din 1902 și a fost schimbată în Mercedes-Benz în 1926. Cel mai bătrân Mercedes care încă există este un Simplex 40 hp din 1902.

General Motors și Honda au semnat un acord de parteneriat prin care producătorul japonez va utiliza componente EV ale americanilor pentru viitoarele sale modele electrice. Programate să sosească în America de Nord din 2024, cele două noi modele EV vor utiliza arhitectura GM și noua tehnologie pentru acumulatori Ultium. Constructorul nipon va modifica platforma flexibilă pentru propriul design și așteptările clienților.

 

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE