În continuare rod al colaborării cu grupul francez PSA (Peugeot-Citroën), noua generație Toyota Aygo propune un design nonconformist și dotări moderne.
Marea surpriză a celei de-a doua generații Toyota Aygo o reprezintă înfățișarea individuală, diferită într-o măsură mult mai mare de frații de platformă Peugeot 108 și Citroën C1, și care utilizează ca temă principală de design pentru partea frontală forma literei X. De asemenea, deosebirile continuă pe lateral, ușile spate având o linie ascendentă și fiind susținute inclusiv de partea din spate, care iese în evidență prin stopuri verticale, integrate în montanți.
Cu mici variații ce implică o creștere a lungimii cu 25 mm și o scădere a înălțimii, dimensiunile exterioare au rămas similare, lungimea fiind acum de 3455 mm. Totuși, reprezentanții constructorului japonez promit un habitaclu mai încăpător, iar portbagajul a crescut cu 29 de litri, până la 168. Ca și frații de concern, Aygo poate fi comandat atât în versiune cu două, cât și cu patru portiere, iar opțional este oferit un pavilion textil escamotabil. Totodată, în încercarea de a concura modelele de life style ale segmentului, citadina japoneză propune un program destul de amplu de personalizare.
Interiorul vine și el cu un design la fel de îndrăzneț, pe gustul tinerilor. Bordul este dominat de ecranul tactil generos al sistemului multimedia x-touch, care oferă o conectivitate extinsă. Noi sunt și comenzile sistemului de climatizare, cele ale modelului precedent fiind destul de mult criticate în trecut.
Ca motorizare, Aygo va conta pe serviciile unui propulsor cu trei cilindri, de un litru și cu distribuție variabilă, ce dezvoltă 68 CP.
Noua generaţie Toyota Aygo va fi produsă, ca și până acum, alături de celelalte două modele ale grupului PSA, în uzina de la Kolin, Cehia.
Comentarii închise.