În prima jumătate a acestui an, numărul unităților vândute a crescut cu 23% la nivel european și cu 37,4% pe plan local.
Mazda înregistrează o evoluție a vânzărilor superioară pieţei de automobile din Europa în prima jumătate a anului 2014, susţinând poziţia de cea mai rapidă creştere de volum din regiune a unui producător de automobile. Compania japoneză a înregistrat vânzări în creştere cu 23% de la an la an, între lunile ianuarie şi iunie, depăşind piaţa totală cu o marjă de 6,2%. La 92.430 de unităţi vândute, cifra de afaceri Mazda corespunde unei cote de piaţă de 1,3%, cu o zecime mai mult faţă de 2013.
Ca şi în trimestrele anterioare, Mazda a avut o evoluție pozitivă aproape în toate ţările. Portugalia, Polonia şi Spania continuă să fie vârf de lance, cu creșteri între 128, 75 şi 74%, în primele 6 luni ale anului 2014. Celelalte pieţe importante au avut, de asemenea, majorări de două cifre, în frunte cu Marea Britanie (27%), Germania (22%), Franţa (15%) şi Italia (11%).
Modelele noii generaţii Mazda rămân extrem de populare, în special cel mai nou membru al gamei, Mazda3. În prima jumătate a anului, vânzările acestuia s-au multiplicat de mai mult de şase ori în Olanda (+581%), de cinci ori în Suedia (+470%), de trei ori în Danemarca (+ 291%) şi de două ori în Spania (+149%). Modelul compact Mazda a fost bine primit și în alte ţari, precum Germania şi Elveţia, cu evoluții pese 50%. Cererea pentru celelalte două modele de nouă generaţie, Mazda6 şi Mazda CX-5, rămâne la fel de solidă ca şi până acum.
În România, în perioada ianuarie-iunie Mazda a comercializat 382 de unități. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de Mazda CX-5, 167 de unități, și de Mazda3, 123. La fel de populară s-a dovedit și Mazda6, cu 90 de exemplare vândute în primele 6 luni ale anului.