Hyundai lansează în Coreea de Sud versiunea pentru 2020 a hot hatch-ului Veloster N, acum cu o nouă transmisie cu dublu ambreiaj și opt rapoarte. Zagato își celebrează în continuare aniversarea centenară cu încă o serie exclusivă… de la Aston Martin. Iar Opel ne îmbie la o Mokka electrică.
Veloster N 2020 va sosi – la început acasă în Coreea, apoi și pe alte piețe – cu o nouă transmisie cu ambreiaj dublu: N DCT. Aceasta are opt rapoarte și permite o creștere a cuplului maxim. Astfel, puterea maximă rămâne identică cu a versiunii anterioare – 250 sau 275 CP cu Performance Package – însă cuplul maxim urcă de la 353 la 377 Nm. În plus, Veloster N 2020 sosește și cu o serie de noi tehnologii asociate noii transmisii DCT: N Grin Shift (NGS) pentru un „overboost” de 20 de secunde, sau modurile de control N Power Shift (NPS) și N Track Sense Shift (NTS).
Veloster N 2020 este identic, din punct de vedere vizual, cu modelul pe care îl înlocuiește. Totuși, șoferul și pasagerul din dreapta vor putea simți pe viu schimbările deoarece Hyundai oferă și o nouă opțiune – scaunele scoică „N Light Sports Bucket Seats”. Acestea sunt cu 2 kg mai ușoare și vin cu logo iluminat în zona superioară a spătarului.
Aston Martin și Zagato au o istorie comună în domeniul artei automobilistice care se întinde pe nu mai puțin de șase decenii. Carosierul italian a decis să întărească și mai mult relația, pornind de această dată de la generația anterioară V12 Vantage. Noua serie specială „Heritage Twins” celebrează cei 100 de ani împliniți de Zagato, fiind în același timp bazată pe o altă ediție limitată – modelul V12 Vantage Zagato din 2011.
Revizitarea acestei serii aduce cu sine o pereche – Zagato recreează manual câte un coupé și speedster pentru fiecare dintre norocoșii viitori clienți. Aceștia vor fi în număr de doar 19 – fiecare primind o reinterpretare modernă a perechilor V12 Vantage Zagato. Fiecare coupé și speedster Heritage Twins este construit manual, caroseriile fiind realizate din fibră de carbon. În plus, fiecare exemplar are parte și de noutăți high-tech – aerodinamica activă include și un spoiler automat.
Îmbunătățirile ascunse includ și o creștere a puterii uzinei de forță V12 – nobilul motor de 5,9 litri, aspirat natural, dezvoltă de acum 600 CP. Asta înseamnă un plus de 75 CP peste versiunea originală și aproape 40 de CP versus varianta de top V12 Vantage S. Seria Heritage Twins va fi prezentată cu tot fastul la vară – deocamdată putem admira prima pereche, realizată conform cerințelor doamnei Marella Rivolta Zagato. Ea este Art Director-ul companiei și soția lui Andrea Zagato. Viitorii clienți vor putea înainta cereri specifice designerilor de la Aston Martin și vor putea merge în Warwick, Marea Britanie, acasă la R-Reforged – compania însărcinată de Zagato și AM cu producția celor 19 perechi.
Noul Opel Mokka este încă în varianta complet camuflată, dar pare pregătit pentru primele teste ale inginerilor. Cea de-a doua generație Mokka va începe producția de serie în al patrulea trimestru al acestui an și varianta electrică va fi prima lansată. Aceasta urmează să ajungă la clienți la începutul anului 2021. „Am urmărit foarte atent dezvoltarea noului Mokka timp de doi ani și jumătate și sunt foarte mândru de acest nou Opel, care va fi electric de la început! Inginerii noștri încă lucrează la aspecte importante, aștept cu nerăbdare să prezint noul Mokka în curând,” a explicat CEO-ul Opel, Michael Lohscheller.