Range Rover Evoque și Land Rover Discovery Sport primesc un nou sistem PHEV – plug in hybrid, P300e – trei cilindri electrificați pentru cele mai bine vândute modele ale companiei. În plus, avem numeroase noutăți din industria auto.
Sistemul P300e de pe Evoque și Discovery Sport este complet nou, fiind plasat în gamă sub modelele P400e (404 CP) și este format dintr-un propulsor pe benzină cu trei cilindri, de 1,5 litri și un motor electric. ICE-ul din familia Ingenium are 200 CP, fiind asistat de motorul electric de 80 kW amplasat în cadrul punții spate, pentru capabilități AWD electrificate. Totalul general este de 304 CP și 540 Nm, acumulatorii având capacitatea de 15 kWh.
Datorită bateriei Li-Ion, autonomia maximă în modul EV variază între 62 (Discovery Sport) și 66 km (Evoque). Cele două P300e – Evoque și Discovery Sport – se încarcă de la priză, inclusiv de la rețelele publice de mare putere. Astfel, conectate la o stație DC, PHEV-urile Evoque și Discovery Sport recuperează 80% din energie în 30 de minute (la maxim 32 kW). Reîncărcările de acasă durează între o oră și 24 de minute (7 kW) sau 6:42 la o priză standard.
Atât Evoque cât și Discovery Sport, inclusiv în versiunile PHEV (P300e), împart aceeași platformă – Land Rover Premium Transverse Architecture – astfel încât performanțele sunt și ele foarte asemănătoare. Luxosul Evoque ajunge la 100 km/h în 6,4 secunde, în timp ce familistul Disco Sport are nevoie de 0,2 secunde în plus. Ambele ating o viteză maximă de 135 km/h în modul EV.
Land Rover a început deja să producă noul Defender, însă există destui nostalgici – mai ales în America, se pare. E.C.D. Automotive Design, un producător aftermarket din SUA, specializat în modele Defender originale, a decis să iasă un pic din sfera convenționalului. Mai exact, au construit un colțuros și legendar Defender… care nu poluează. Un „restomod” mai altfel, în mod clar – Defender-ul Electric preluând trenul de rulare (inclusiv acumulatorii de 100 kWh) de la Tesla. Și, în ciuda aerodinamicii de cărămidă, aceste Defender poate ajunge la 60 mph (96 km/h) în doar 5,5 secunde!
Anul acesta va trebui să ne lipsim de bucuria unei noi ediții a „Pebble Beach Concours d’Elegance” – organizatorii au dezvăluit decizia amânării pentru 2021 a ediției programată inițial pentru 16 august anul curent. Astfel, cel de-al 70-lea Concurs de Eleganță de la Pebble Beach se va desfășura abia pe 15 august 2021 – evident din cauza îngrijorării legate de pandemia de Covid-19 (coronavirus).
Marca Volkswagen a reluat treptat producția începând cu 20 aprilie în fabricile din Zwickau si Bratislava. Din 27 aprilie va fi reluată activitatea și de către restul fabricilor din Germania, Portugalia, Spania, Africa de Nord, Rusia și SUA. Ulterior, in cursul lunii mai, vor începe treptat activitatea de producție și fabricile din Africa de Sud, Argentina, Brazilia și Mexic. „Odată cu slăbirea restricțiilor am stabilit o serie de condiții pentru reluarea treptată a producției. Volkswagen s-a pregătit intens pentru aceste etape în ultimele trei săptămâni. Am dezvoltat un catalog cuprinzător cu măsuri pentru protecția sănătății angajaților și am restablit lanțurile de aprovizionare,” a declarat Ralf Brandstätter, COO al mărcii Volkswagen.
Fundația Groupe Renault România, în parteneriat cu Dacia, dotează Spitalul din Mioveni cu un aparat de testare pentru virusul Sars-Cov-2 (cauzator al bolii Covid-19), în valoare de peste 500.000 de lei. Spitalul suport COVID – 19 din Mioveni beneficiază începând de luna aceasta, de un aparat de testare (Universal Molecular Diagnostics System – ExiStation 48A System). „Echipamentele medicale și sanitare din dotarea spitalelor din România sunt esențiale în lupta împotriva acestui virus. Ne-am mobilizat încă de la debutul crizei sanitare și iată-ne la o a doua inițiativă recentă care ține de protejarea sănătății populației din Argeș: achiziția unui aparat de testare COVID – 19, sub formă de sponsorizare, inclusiv consumabilele potrivite. Această acțiune vine în completarea amenajării și echipării unor secții ale spitalului, realizate anul trecut. Toate acțiunile noastre de mobilizare din această perioadă urmăresc creșterea capacității și vitezei de răspuns a personalului medical și a societății per ansamblu,” a explicat Christophe Dridi, președinte director general Dacia și director general Groupe Renault România. În plus, asociațiile argeșene „Zimbrul Carpatin” și „Speranță și Sprijin pentru Oameni” s-au alăturat demersului companiei prin achiziția unui număr suplimentar de teste.
Groupe Renault Romania introduce și noi servicii pentru platformele sale de vânzări online. Începând cu 23 aprilie 2020 clienții au posibilitatea să achite mașina dorită integral online și, de asemenea, pot opta pentru serviciul de livrare la domiciliu, evitând astfel interacțiunea fizică sau chiar deplasarea până la showroom. Doritorii au posibilitatea să rezerve un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce de la adresele dedicate pentru Renault sau pentru brandul autohton Dacia.
Porsche Exclusive Manufaktur, alături de stiliștii de la Centrul de Dezvoltare din Weissach, a creat un nou concept de interior pentru Porsche 911. Astfel, interiorul din piele include zone matlasate, iar combinația de două culori include Bordeaux Red / Crayon, Black / Slate Grey, Slate Grey/ Iceland Green, precum și Graphite Blue / Mojave Beige. Noul mod de distribuire a culorilor a fost creat special pentru a pune în evidență structura de 2 + 2 locuri.