Noul BMW M4 DTM şi-a început cariera în Campionatul German de Turisme (DTM) cu un rezultat foarte bun la Hockenheim, Germania.
După 42 de tururi pe circuitul cu o lungime de 4,574 km, Marco Wittmann (Germania) a trecut primul linia de sosire, cu modelul Ice-Watch BMW M4 DTM, după o cursă plină de evenimente ce a deschis sezonul aniversar al DTM. Nu numai că a fost prima victorie din cariera DTM a pilotului în vârstă de 24 de ani – reuşită după doar 11 curse –, ci şi primul succes pentru BMW Team RMG şi cel de-al 60-lea pentru BMW în această competiţie.
La 11 martie 1984, acum 30 de ani, Harald Grohs (Germania) – aflat la comenzile unui BMW 635 CSi – a câştigat pentru BMW prima cursă din istoria DTM, la Zolder. 3 ani mai târziu, Grohs a câştigat la Hockenheim în ceea ce a fost debutul noului BMW M3 în DTM. Succesul lui Wittmann face ca BMW M4 DTM să continue tradiţia victoriei chiar în cursa de debut.
Şase dintre cele opt BMW-uri M4 DTM au încheiat cursa în puncte. Timo Glock (Germania) s-a clasat al cincilea, cu modelul Deutsche Post BMW M4 DTM, urmat de Bruno Spengler (Canada, BMW Bank M4 DTM), Martin Tomczyk (Germania, BMW M Performance Parts M4 DTM) şi Augusto Farfus (Brazilia, Castrol EDGE BMW M4 DTM), care au ocupat locurile de la al şaselea la al optulea. Joey Hand (SUA) a câştigat şi el un punct, după ce a fost al zecelea cu Crowne Plaza Hotels BMW M4 DTM.
BMW, faruri cu laser în motorsport
Clasamente după etapa 1/10
Clasamentul piloţilor:
1. Marco Wittmann 25 puncte
2. Mattias Ekström 18 puncte
3. Adrien Tambay 15 puncte
4. Mike Rockenfeller 12 puncte
5. Timo Glock 10 puncte
Clasamentul echipelor:
1. BMW Team RMG 25 puncte
2. Audi Sport Team Abt Sportsline 18 puncte
3. Audi Sport Team Abt 15 puncte
4. Audi Sport Team Phoenix 14 puncte
5. BMW Team Schnitzer 14 puncte
Clasamentul constructorilor:
1. BMW 54 puncte
2. Audi 47 puncte
Calendar 2014:
4 mai – Hockenheim (Germania); 18 mai – Oschersleben (Germania); 1 iunie – Budapesta (Ungaria); 29 iunie – Norisring (Germania); 13 iulie – Moscova (Rusia); 3 august – Spielberg (Austria); 17 august – Nürburgring (Germania); 14 septembrie – Lausitzring (Germania); 28 septembrie – Guangzhou (China); 19 octombrie – Hockenheim (Germania).
Comentarii închise.