Constructorul suedez a prezentat versiunile îmbunătățite de S90 & V90 – inclusiv Cross Country. Audi a decis că este timpul pentru sportivitate electrică cu e-tron și e-tron Sportback în versiuni S. Jaguar Land Rover Project Vector este ideea companiei pentru o platformă autonomă. Iar Porsche Exclusive Manufaktur oferă „amprente digitale” pentru 911.
Volvo a procedat și cu S90 & V90 la fel ca în cazul „fratelui” SUV XC90 – modificările exterioare și interioare sunt absolutist de subtile. Partea frontală are noi lumini de ceață și un spoiler foarte puțin modificat, în timp ce în spate modelele break primesc semnale secvențiale. La interior, S90 & V90 primesc un sistem audio Bowers &| Wilkins îmbunătățit. Tot acum își face debutul și filtrul de aer și particule Advanced Air Cleaner cu senzor PM 2.5. În plus, toată gama de modele a companiei este de acum disponibilă cu sisteme de propulsie mild hybrid 48V.
Audi a decis că este momentul propice pentru a introduce în gamă variante mai puternice ale modelelor sale cu emisii zero: SUV-ul e-tron S și fastback-ul e-tron Sportback S. Modelele standard au 355 CP și 561 Nm, însă versiunile S vin cu două setări. Puterea normală urcă la 405 hp (320 kW) și 808 Nm, însă timp de 10 secunde Modul Boost livrează un total de 496 CP (370 kW) și 973 Nm (față de 402 CP/ 300 kW și 664 Nm). Audi nu a precizat capacitatea bateriei, însă știm că modelele S primesc un al treilea motor electric – adăugat punții spate pentru quattro cu torque vectoring activ.
Jaguar Land Rover a prezentat recent Project Vector – o arhitectură completă pentru viitoare automobile electrice complet autonome. Project Vector face parte integrantă din Destination Zero, strategia de viitor pentru mobilitate sigură și curată – conceptul reprezentând viziunea companiei pentru „un viitor autonom, electric și conectat al mobilității urbane.”
Conform grupul britanic, Project Vector ar putea deveni baza pentru automobilele din viitor ale companiei, fiind o platformă flexibilă destinată utilizărilor multiple. Arhitectura a fost dezvoltată la „National Automotive Innovation Centre”, având o lungime de doar patru metri și încorporând toate componentele mecanice – sistem de propulsie, baterii, etc. – într-o podea plată.
Pentru că nu poți avea niciodată un Porsche suficient de individualist, Exclusive Manufaktur a dezvoltat o nouă metodă de imprimare directă prin care elemente grafice de cea mai înaltă calitate vizuală pot fi imprimate pe suprafețele vopsite ale caroseriei unui automobil. Și pentru nu este nimic pe lumea aceasta mai unic decât propria amprentă, germanii le oferă clienților de 911 posibilitatea de a-și comanda o capotă personalizată cu un design bazat fix pe propria amprentă.
Pentru acest proiect, a fost înființată inclusiv o „celulă tehnologică” în atelierul de vopsitorie din centrul de instruire de la Zuffenhausen. Aici au fost dezvoltate și testate noul software și hardware, precum și procesul de fabricație și vopsire aferent. Iar imprimarea directă face posibilă producerea de design-uri care nu sunt realizabile cu ajutorul vopsitului convențional – iar tehnologia este superioară inclusiv tehnicii clasice de aplicare de film.