Anvelopa optimizată din punct de vedere al rezistenței la rulare FUELMAX de la Goodyear, care a luat parte la maratonul Mercedes-Benz Efficiency Run 2015, contribuie la reducerea per ansamblu a consumului de carburant cu până la 14%. Maratonul Efficiency Run 2015 a fost organizat de producătorul de camioane Mercedes-Benz pentru a arăta că emisiile de CO2 și consumul de carburant pot fi semnificativ reduse, iar costurile operaționale scăzute dacă optimizarea se concentrează nu numai pe motor, ci și pe vehicul în ansamblul său. Maratonul se bazează pe folosirea echipamentului care este în mod obișnuit disponibil pe piață, cum este și cazul anvelopelor de camion Goodyear FUELMAX, pentru a arăta ce nivel se poate atinge în zilele noastre.
Companiile de transport DB Schenker Logistics și Grosse-Vehne au luat parte la teste folosind combinația standard de semi-remorci echipate cu anvelopele de camion Goodyear FUELMAX. Unitățile de cap tractor folosite au fost Mercedes-Benz Actros 1842 și un Actros 1845 optimizat exclusiv pentru a folosi componente care sunt în mod obișnuit disponibile pe piață și echipate cu sistemul Predictive Powertrain Control (PPC). Au fost folosite semiremorcile optimizate din punct de vedere al greutății, marca Krone Eco, care sunt deasemenea disponibile pe piață, și dotate cu echipament aerodinamic pentru a reduce frecarea. Anvelopele de camion folosite aici au fost Goodyear FUELMAX S 315/70R22.5 pentru puntea directoare, Goodyear FUELMAX D 315/70R22.5 pentru puntea tractoare și Goodyear FUELMAX T 385/55R22.5 pe axele remorcii.
FUELMAX este gama pentru eficiența consumului de carburant de la Goodyear. Rezistența la rulare scăzută este cel mai important beneficiu al acestor anvelope și acest lucru a fost realizat fără a pierde din performanța altor atribute cheie precum kilometrajul sau eficiența frânării pe ud.
Combinația a două semi-remorci consumă fiecare de la 12 la 14% mai puțin carburant decât o combinație standard de semi-remorcă a respectivei companii de transport, conform cifrelor lor din 2014.