CEO-ul Mercedes-Benz România, Boris Billich, ne împărtăşeşte viziunea şi aşteptările sale pentru anul 2014Boris Billich care a preluat poziţia de CEO şi Preşedinte al Mercedes-Benz România începând cu luna iunie 2013, a explicat în cadrul unei conferințe de presă că prevede o uşoară creştere a cotei de piaţă, atât în segmentul premium, cât şi pe piaţa auto, în general. “În 2014 ne aşteptăm ca tot mai mulţi clienţi să opteze pentru achiziţionarea unui autovehicul nou sau a unuia rulat. În acest sens, ne-am propus să facem din 2014 un an chiar mai bun la nivel de vânzări şi servicii post-vânzare… În plus, am întâlnit în România o echipă puternică şi dedicată, iar împreună suntem determinaţi să depunem toate eforturile pentru ca şi în 2014 să furnizăm servicii de înaltă calitate şi produse de clasă mondială”, a declarat Boris Billich.
2013 a însemnat un an bun în vânzări pentru Mercedes-Benz România
În comparaţie cu 2012, vânzările de anul trecut au crescut semnificativ, la nivel general, luând în considerare toate unităţile de business Mercedes-Benz România. Evoluţia de ansamblu a companiei indică o tendinţă pozitivă şi o creştere continuă, atât în ceea ce priveşte volumul, cât şi calitatea.
Primele imagini cu viitorul Mercedes C63 AMG
În privința autoturismelor, Mercedes-Benz a înregistrat o creştere de 15% a înmatriculărilor (faţă de 2012) şi o cotă de piaţă de 36% în segmentul premium, explică Boris Billich. Mercedes-Benz România a reușit astfel să se poziţioneze în 2013 ca lider în segmentul său comparativ, pentru prima dată din 2004.
Acest rezultat a fost, de asemenea, generat de lansarea noului model – CLA, dar şi a noilor E-Class şi S-Class. Caruselul lansărilor de noi modele va continua în 2014, Mercedes-Benz România urmînd să-și extindă portofoliul de produse cu noi modele (Clasa C, GLA, Clasa V, Clasa S-Coupé, CLS Facelift, Clasa B Facelift), ceea ce se speră că va menține compania pe un trend ascenedent.
Lider în segmentul Autovehicule Comerciale
Mercedes-Benz România continuă să fie lider în segmentul de Autovehicule Comerciale Uşoare de dimensiuni medii şi mari. Cu o cotă de piaţă de 21,2%, activitatea diviziei de Autovehicule Comerciale Uşoare este axată pe oferirea de soluţii personalizate pentru toate tipurile de afaceri şi pe susţinerea clienţilor, în nevoile acestora de transport. Principalul eveniment al anului 2013 a fost lansarea noului Sprinter care a influenţat în mod semnificativ volumul de vânzări, în timp ce 2014 va fi dedicat lansării noului Vito.
În privința camioanelor, Mercedes-Benz România a crescut cota de piaţă cu până la 20%, îmbunătăţindu-şi poziţia în clasamentul pieţei de pe locul 4 până pe locul 2. Volumul ridicat de vânzări ale noilor modele Actros şi, în special, ale camioanelor Euro VI, reprezintă doar unul dintre indicatorii evoluţiei pozitive. Mercedes-Benz România este pregătită să menţină aceleaşi rezultate bune şi în acest an, cu o gamă complet nouă de camioane din toate segmentele: Antos, Arocs şi Atego.
Mercedes SLS AMG este greu de parcat
Produsele şi serviciile post-vânzare oferite de Mercedes-Benz joacă un rol-cheie în activitatea companiei pentru că performanţa în acest sens determină în mod direct satisfacţia clientului. Prin serviciile personalizate şi vânzările pieselor de schimb de origine Mercedes-Benz, se asigură ciclul de viaţă al autovehiculelor. În general, veniturile acestor activităţi în 2013 sunt mai puţin supuse fluctuaţiei în comparaţie cu activitatea vânzării de autovehicule. Acest lucru este valabil atât în cazul Centrelor Autorizate de Service, precum şi în cazul companiei Mercedes-Benz România. Având în vedere această relativă stabilitate, contribuţiile serviciilor post-vânzare sunt semnificative, nu doar în termeni de volum, dar şi în ceea ce priveşte sustenabilitatea. În plus, contribuţia acestora este în continuă creştere, în fiecare an, prin intermediul ofertelor inovatoare de produse şi promovarea beneficiilor oferite de serviciile de calitate, în rândul clienţilor.
Boris Billich – biografie
Primul său contact cu România a avut loc în 1996, când a fost numit Market Manager pe segmentul de Autoturisme şi Autovehicule Comerciale Uşoare în Europa Centrală şi de Est, în cadrul sediului central Mercedes-Benz. În perioada precedentă anului 2004, Billich a condus şi coordonat activităţile de formare şi consolidare a business-ului de Autovehicule Comerciale Uşoare şi Camioane Mercedes-Benz în România. Noul CEO Mercedes-Benz România dispune de o vastă experienţă în cadrul departamentului de vânzări, acumulată atât la sediul central din Germania, cât şi în cadrul sucursalelor din Emiratele Arabe Unite, Republica Cehă şi Rusia, unde a ocupat poziţia de CEO Mercedes-Benz Trucks Vostok, înainte de sosirea sa la conducerea Mercedes-Benz România.
Comentarii închise.