Desenat de Laurens van den Acker și construit pe platforma tehnică a noului Renault Clio 4, Captur este un crossover urban, practic și ușor de personalizat. În România, Captur se comercializează din 23 mai.
Noutățile pe care le propune Renault Captur pentru acest segment sunt un designul fluid, caroseria generos proporționată, garda la sol înălțată, ecartamentul mărit, parbrizul înclinat și alungit. Captur îmbina într-un mod inedit proporțiile unui SUV compact cu spiritul practic al unui monovolum. Renault Captur se poate personaliza foarte ușor, atât în privința nuanțelor pe două tonuri pentru caroserie, cât și în privința culorii jantelor, finisajelor interioare sau temelor grafice ale tapițeriei.
Renault Laguna primește un facelift
Din punctul de vedere al dimensiunilor, Renault Captur este ceva mai lung decât Noul Clio, volumul portbagajului fiind de 455 de litri. În plus, la bord mai există un torpedou ingenios, cu volumul de 11 litri, iar ca element deosebit de practic, tapițeria detașabilă, care se poate spăla foarte ușor sau poate fi înlocuită.
Interviu cu creatorul lui Renault Captur
Motorizările de ultimă generație „100% turbo“ ce echipează Renault Captur constituie un echilibru perfect între consumul redus de combustibil, performanță și plăcerea de a conduce. Două motorizări pe benzină sunt disponibile pe Renault Captur: motorul Energy TCe 90 (trei cilindri și o capacitate de numai 898 cmc) și TCe 120 EDC (patru cilindri si o capacitate de 1198 cmc). Acesta din urmă este cuplat la cutia de viteze EDC (Efficient Dual Clutch). Tracțiunea se realizează exclusiv pe roțile din față, cea integrală nefiind luată în considerare de Renault pentru acest model.
Ca performanțe, motorul Diesel Energy dCi 90 înregistrează un consum de numai 3,6 l la 100 km și emisii reduse ( 95 g de C02/km), un record pentru categoria sa. Pe viitor, acesta va fi disponibil și asociat unei cutii de viteze EDC.
Renault Captur este produs în uzina din Valladolid (Spania), cu o atenție deosebită pentru calitate și respect pentru mediul înconjurător. În procesul de fabricație al Renault Captur, până la 16% din materialele plastice sunt reciclate.
Comercializat începând cu mai 2013 în Romania, Renault Captur aduce un suflu de jovialitate și seducție în segmentul B, acolo unde concurează direct cu Ford B-Max, Opel Mokka, Chervrolet Trax, Mini Countryman, Mitsubishi ASX și Škoda Yeti. Deși ar putea fi o soluție interesantă pentru amatorii de Dacia Duster cu tracțiune față!
Comentarii închise.