Producătorul istoric Citroën începe un proces de revizuire majoră a gamei sale de automobile, simplificând-o pentru a oferi mai multă claritate și simplitate. Compania și-a reproiectat gama de modele, reducând numărul de alegeri de la cinci liniii de echipare la doar trei: YOU, PLUS și MAX.
Actualele versiuni Live, Feel, Feel Pack, Shine și Shine Pack vor fi înlocuite de cele menționate mai sus. Această schimbare ce va intra în vigoare la 1 septembrie, este un răspuns la solicitările pentru produse mai transparente și mai ușor de înțeles, atât din partea clienților, cât și a rețelei de vânzări.
Motivația principală a acestei modernizări este de a oferi clienților o experiență mai simplă și mai ușor de utilizat. Citroën încearcă să simplifice experiența de cumpărare și să încurajeze o mai bună încredere prin oferirea unei explicații amănunțite a gamei de îmbunătățiri și a varietății de opțiuni accesibile. Cu o selecție concentrată și precisă pentru fiecare segment de piață, scopul este de a personaliza nivelurile de echipare și pachetele de opțiuni în funcție de cerințele și stilul de viață individual.
Se anticipează că cererea pentru această strategie mai directă, care se bazează pe o ofertă de produse mai condensată, va duce la prețuri competitive și la termene de livrare mai rapide. În plus, această raționalizare este perfect în concordanță cu schimbarea obiceiurilor consumatorilor, în special în lumina dezvoltării unui mediu digital mai mic. Această idee este reluată de obiectivul Citroën de a avea prețuri corecte și echilibrate în toate regiunile.
Cu versiunile YOU, PLUS și MAX, gama reînnoită scoate în evidență dorința Citroën de a oferi pur și simplu ceea ce este cu adevărat necesar. Această metodă îmbunătățită urmărește să simplifice pentru clienți clienți gama de îmbunătățiri și alegerile disponibile, fără a sacrifica caracteristicile și calitatea oferită.
În plus, pachetele opționale, care au fost alese pentru a se potrivi cu versiunile de echipare, oferă consumatorilor posibilitatea de a-și personaliza și mai mult mașina. Clienții pot localiza și alege rapid caracteristicile care corespund intereselor și nevoilor lor individuale datorită acestei abordări metodice a alternativelor.
Citroën evoluează, de asemenea, și în lumea digitală prin această reproiectare, asigurându-se că site-ul lor web oferă informații succinte și ușor de înțeles. Introducerea de noi canale de marketing, cum ar fi vânzările online, este posibilă prin această transformare digitală, asigurând în continuare că clienții pot accesa ofertele mărcii în moduri care să corespundă gusturilor și așteptărilor lor.