Știri Video

Cupra Ateca are antidotul plictiselii din segmentul SUV

Cupra Ateca are antidotul plictiselii din segmentul SUV

Cu doar o săptămână în urmă compania „mamă” Seat a prezentat facelift-ul pentru SUV-ul Ateca – iar acum a sosit și rândul versiunii sportive Cupra Ateca. Avem și rezultatele vânzărilor europene după primele cinci luni ale anului.

Sociedad Española de Automóviles de Turismo – SEAT – rămâne o prezență discretă chiar și în regiunea sa clasică, Europa. Totuși, compania parte a grupului german VW AG rămâne o alternativă la modelele VW sau Skoda înfrățite – inclusiv în segmentul SUV. Iar doritorii de individualitate chiar pot alege o marcă complet separată – Cupra. Odinioară divizia de performanță a SEAT, de acum Cupra merge pe drumul său – unul destul de apropiat totuși de al mărcii spaniole. Este și cazul versiunii Cupra Ateca – care a primit cam aceleași modificări stilistice subtile ca și versiunea Seat.

Cupra Ateca are antidotul plictiselii din segmentul SUV

Cele mai evidente sunt modificările operate asupra farurilor LED, asemănătoare de acum cu Leon și Tarraco, dar și regândirea zonei frontale – acum cu o nouă bară și grilă de dimensiuni sporite. Spatele pare preluat direct de la versiunea anterioară, la fel ca și accentele de culoarea cuprului prezente în diverse locuri – opțional inclusiv pe frânele Brembo. Interiorul are parte de un instrumentar de bord digital cu ecran de 10,25 inchi, în timp ce display-ul central are diagonala de 9,2 inchi.

Cupra Ateca are antidotul plictiselii din segmentul SUV

Propulsia este în continuare asigurată de același motor turbo de 2 litri și 300 CP / 400 Nm, în timp ce șasiul a primit o serie de modificări menite să-i crească potențialul dinamic. În continuare Cupra Ateca ajunge la 100 km/h în 4,9 secunde și la o viteză maximă de 247 km/h, puterea fiind livrată cu ajutorul unei transmisii cu dublu ambreiaj și șapte rapoarte către sistemul de tracțiune integrală.

Cupra Ateca are antidotul plictiselii din segmentul SUV

Înmatriculările de autoturisme noi in Uniunea Europeana au scăzut cu -52,3% în mai 2020 față de mai 2019, atingând-se un nivel de 581.161 unități. Pe primele cinci luni din 2020, în UE, au fost înmatriculate 3.331.715 autoturisme noi, ceea ce reprezintă o scădere cu -41,5% comparativ cu perioada similara din 2019. Romania se situează pe poziția 15 în UE, cu un volum de 39.455 autoturisme noi înmatriculate, o scădere cu -31.4% față de primele cinci luni din 2019, conform datelor furnizate de ACAROM.

Aurel Niculescu

Adaugă comentariu

Click aici pentru a comenta

PUBLICITATE

ABONAMENTE

PUBLICITATE

NEWSLETTER



AUTODNA

PUBLICITATE